12 Nisan 2011 Salı

Malezya GP'den İki Görüntü



Yarışta son 3 tur kala Malzeya GP'de inanılmaz bir şey oldu.Rus pilot Vitaly Petrov'un direksiyonu yerinden çıktı.Direksiyonun çıkmasıyla birlikte doğal olarak yarış dışı kaldı.pistin dışına çıktıktan sonra geri hoplaya zıplaya geri döndü ve hoplarken demek ki direksiyonu o kadar sıkı tutmuş ki direksiyon bir anda elinde kaldı:) Hayli ilginç bir durum.Biraz araştırdım ama böyle bir kaza göremedim.Eğer böyle bir olay gördüm diyen varsa paylaşırsa sevinirim.Petrov'a geçmiş olsun diyorum.




Malezya GP'de bir başka olay ise Hamilton'un önündeki iki aracı geçmesiydi.Hamilton sanırım pite girdikten sonra Schumacher ve Buemi'nin arkasında çıktı.Bu üç pilot bitişik bir şekilde giderken Hamilton arka düzlükte atağını yaptı ve sağ taraftan gaza yüklendi.Buemi de Schumacher'i sol taraftan geçmeye çalışınca ortaya güzel bir görüntü bıraktı.Viraja yaklaşırken Schumacher gazdan ayağını çekti.Fazla direnmek istemedi çünkü zaten pite girecekti, agresif olmaya gerek yoktu.Hamilton'un başlattığı daha sonra Buemi'nin katkı verdiği bu geçiş sahnesi bana Hakkinen'in Schumacher'i geçtiği an geldi.Hatırlayanınız olacaktır.Schumacher bir araca tur bindirirken Hakkinen diğer taraftan gaza yüklendi ve Schumacher'i geçmeyi başardı.Benim gözümde o geçiş 1 numaradır.1 numara demek biraz abartı olabilir belki hatırlayamadığım başka geçişler de vardır ama kesinlikle ilk üçe koyarım.Hamilton sayesinde biraz gerilere gittim.Kendisine teşekkür ederim.Hakkinen gibi bir adamı hatırlamış olduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder