9 Nisan 2011 Cumartesi

Eskişehirspor:1 - Fenerbahçe:3 (Sürpriz Katkı Caner'den)



Fenerbahçe kendine yakışanı yaptı ve kazanarak yarınki maçı beklemeye koyuldu.Belki çok iyi bir oyun oynamadık ama doğru şekilde oynamayı başararak 3 gollü güzel bir galibiyet aldık.Bugünün sürprizi Caner Erkin oldu.Maç öncesi yazdığım yazıda Caner'in şu ana kadarki göstermiş olduğu performanstan daha fazlasını göstermesi gerekiyordu.Öyle de yaptı.Ben sol bekte oynamasını beklerken Aykut Kocaman O'nu sol açıkta kullandı.Golün dışında iyi de oynadı.Kendisine teşekkür ediyoruz.Şampiyonluk yolunda sürpriz isimlerin skora katkıları çok önemlidir.Bugün Caner bunu yaptı, yarın başkası yapacaktır.Şimdi sıra Galatasaray'da.Çıksınlar mücadelesini yapsınlar, alabiliyorlarsa puan alsınlar.

"Maçın zor geçeceğini biliyorduk. Maç kafa kafaya başladı.  Geriye düştüğümüz maçtan galip gelmesini bildik. Bu takım olmanın göstergesiydi. Erken yediğimiz gol bizi tedirgin etmedi. Daha iyi konsantre olarak galip gelmeyi başardık. Çok önemli bir haftada kazandık Kazandığımız için mutluyum. Maç öncesinde yapılan konuşmalar ve hafta içinde yapılan antrenmanlar bu galibiyette önemli rol oynadı. Geçen hafta kaybettiğimiz iki puanı telafi ettik. Güzel bir galibiyet geldi. Bence en kritik haftaydı. Umarım bu galibiyet ile şampiyonluk gelir."

Volkan Demirel

"Genel bir tespit yaparsak takıma, ilk devrede oynadığımız maçlarda zaman zaman geriye düştüğümüzde mutlaka panik yapıyorduk, oyuna bir türlü ortak olamıyorduk. Bütün hocalarımızla çalışarak bunu giderdik ve bence en büyük değişiklik bu. Gol yesek bile oyuna ortak oluyoruz, arzumuzu ve isteğimizi sürdürüyoruz. İkinci devredeki çoğu maçta bunu gösterdik. Bunun devamı gelir umarım ve sezon sonunda şampiyonluk elde ederiz."

"Semih’i çok seviyorum. Gerek antrenmanlarda ve gerek antrenman dışında çat pat İngilizcemiz’le anlaşıyoruz. Çok iyi anlaşıyoruz. Semih’i golcü olarak çok beğeniyorum. Benim gol attığım anlarda O’nun gözünde mutluluğu görüyorum. Çok sevdiğim bir arkadaşım. O gol atınca ben de çok mutlu oluyorum"

Mamadou Niang 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder