29 Nisan 2011 Cuma

Joey Barton'u İstemiyoruz



Geçen gün bir transfer haberi duydum.Ne kadar doğru bilemiyorum ama EPL'nin hırçın çocuğu Joey Barton Liverpool yolundaymış.Bonservisi ise £5m imiş.Dediğim gibi haber ne kadar doğru bilemiyorum ama eğer bu transfer gerçekleşirse 2. Kyrgiakos vakası yaşanır.Merak ediyorum orta sahada birçok oyuncu varken Joey Barton gibi bir psikopata ne ihtiyaç var.Aynı Kyrgiakos'un transferi gibi son derece gereksiz.Haberin doğruluğundan emin değilim dedim ama dilim şunu söylemeye el vermiyor.İmzalar atılmak üzereymiş.Umarım yalandır, umarım bu transfer gerçekleşmez.Bir Liverpoollu olarak Joey Barton gibi psikopatları takımda istemiyorum.

1 yorum:

  1. Olmaz o transfer :) bu ara her Newcastle'lı oyuncuyu yazıyorlar.. Nolan haberleri de çıkmıştı bu 2 haberin çıkma nedeni de futbolcuların Merseyside'lı oluşu.. King Kenny'nin de Liverpool'lu oyuncuları istemesi.. Bildiğim kadarıyla C.Adam alınacak (Blackpool menajeri'de açıklama yaptı gidiyor heralde diye, oyuncunun da tweeter'dan taraftara teşekkür ettiği yazıldı çizildi) Adam bi kaza olurda olmazsa o zaman Liverpool Matuidi yada M'Vila'dan birini alır

    YanıtlaSil