15 Nisan 2011 Cuma

Hamit Altıntop Türkiye'ye Gelir mi?



 "Çok spekülasyon yapılıyor ve bunların bazıları da doğru. Şu an Brezilya, yıldızlarını evine getiriyor. Bunun Türkiye'de de olması gayet mantıklı ve iyi de bir fikir. Şahsen ne yapacağımı bilmiyorum ve bu beni ne derece cezbedecek bilmiyorum ama benim için mutlaka seçeneklerin arasında. Türkiye transferini hiç bir zaman olanaksız olarak görmedim, bunlar yanlış lanse edildi. Belki gerçekten Türkiye'de benim işimi takdir eden bir kulübe gitmek, cezbedici olabilir."

Hamit Altıntop

Hamit Altıntop Türkiye'ye transferi için bunları söylemiş ve okuduğum zaman bir an için ümitlendim.Çünkü Hamit eğer Türkiye'ye gelmek isterse O'nu alabilecek takımlar Fenerbahçe ve Beşiktaş.Aziz Yıldırım'ın yerli politikasını düşünürsek Fenerbahçe daha avantajlı görünüyor.Son günlerde çıkan haberler de bunu destekler yönünde.Öyle gözüküyor ki Hamait ciddi bir teklif gelmesi durumunda Türkiye'ye gelmeyi düşünüyor.Umarım O'nu sarı lacivertli forma altında izleme şansı buluruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder