27 Nisan 2011 Çarşamba

3. Randevu Öncesi Son Kapışmalar





"Umarım bizim aleyhimize hata yapmaz ve iki takım da sahadan şikayet etmeden ayrılır. Ama Guardiola'nın mutlu olacağına inanmıyorum. O benim hayatımda gördüğüm maçtan önce hakem eleştiren tek teknik direktör. Ben hakemlerden şikayetçi olduğumda bunu inanarak yapıyorum."


Jose Mourinho


El clasico kapışmasının 3. maçına geldik ve dünkü basın toplantıları baya hareketli geçti.Guardiola ve Mourinho birbirleriyle ilgili şeyler söyleyip durdular.Ama eminim ki Mourinho İngiltere'deki ortamı özlüyordur.Neyse Şampiyonlar Ligi yarı final ilk maça Wolfgang Stark'ın atanması üzerine Mourinho umarım hata yapmaz demiş.Nedeni ise Wolfgang Stark'ın Messi'yi beğenmesi.Mourinho endişelenmek de haklı olabilir ama hakem kararları verirken Messi'ye olan hayranlığı aklına gelmeyecektir diye düşünüyorum.Bu arada Guardiola da basın toplantısında Mourinho'nun basın toplantılarının kralı olduğunu ve asıl cevabı saha da vermeyi tercih ettiğini söyledi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder