20 Nisan 2011 Çarşamba

Herşeye Rağmen Şampiyonluk Geldi



Birçok sıkıntı yaşadığımız, istenilmeyen ayrılıkların yaşandığı bir sezonda ezeli rakibimizi yenerek sezonu şampiyon tamamladık.Bundan daha keyifli ne olabilir ki?Sezon öncesinde hedeflerin tatsız olaylar yüzünden biraz şaşmasından dolayı bir an için karamsarlığa düşmüştüm.Bu takımımıza güvenmediğimden değil.Sezon içinde takımdaki ayrılışların takımı olumsuz etkileyeceğini düşünmemden dolayı acaba dedim.Ama hata etmişim.Çünkü yüreklerini ortaya koyarak "Herşeye Rağmen" şampiyon oldular.Kendilerini kutluyoruz böyle bir sezonun ardından bize bir mutluluğu yaşattıklarından dolayı.Üst üste 6., toplamda ise 9. şampiyonluk oldu.Bırakmak yok seriye devam.

"Takımda çok iyi karakterli oyuncularım var. Takımın çevresinde çok iyi insanlar var. Yanımızda her zaman duran ve bize destek veren Başkanımız Aziz Yıldırım’ın, Semih Özsoy’un ve Didem Akın’ın şampiyonlukta emeği çok büyük. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.’’Adil olmayan kararlar sonrasında bizi üzen bazı olaylar oldu. Buna rağmen  şampiyon olduk. Kariyerimde bir çok başarı elde ettim. Çeşitli şampiyonluklar yaşadım ama bu benim için en büyük şampiyonluk."


Laszlo Ratgeber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder