5 Nisan 2011 Salı

İlk Yarıdaki Kayıplar Baş Ağrıtabilir



Fenerbahçe - Bursaspor maçında totem yaptım ve maçı izlemedim.Maç berabere bittiği için bir daha totem yapmayı düşünmüyorum.Neyse maçın özetini izledikten ve yapılan yorumları okuduktan sonra birkaç şey söyleyebilirim.Fenerbahçe ilk yarı verimli olamadı.Bunun nedeni belki taktik-diziliş belki de geçen senenin gerilimi.İlk yarıdaki verimsizliğin aksine ikinci yarı özellikle son yarım saat Fenerbahçe tamamen topa hakim oldu ve yaptığı baskıyla Alex ile önemli iki pozisyon buldu.Kaptana yakışmayacak şekilde kaçırdı ve üzdü bizi.Pozisyonlar kaçınca maç 0-0 berabere bitmiş oldu.Bursaspor'a puan kaybetmek normal gözükebilir.Çünkü bu sene istedikleri gibi gitmeseler de sonuçta son şampiyon.Bunu unutmamak gerekir.Bursaspor'a kaybetmemize üzülmemizin nedeni bence 10 da 10 yaparak geldikten sonra evimizde yaşadığımız puan kaybı sonucunda Trabzonspor'un tekrardan 2 puan farkla lider olmasıdır.Her ne kadar 10 da 10 yapsan da sonuç olarak 7 hafta kalırken 2 puan geridesin.Buradan şunu çıkarmak mümkün.İlk yarıda öyle çok puan kaybettik ki artık puan kaybı lüksümüz yok.7 haftada ne yaparız bilemem ama tek şansımızın ikili averajda önde olmamızdır.Bu aventaj son maçta işimize yarayacağı kesin bir şey.O yüzden puan kaybı fazla yaşamadan Trabzonspor'un kayıplarını bekleyeceğiz.

Yazı için kullandığım fotoğraf karesi için çok şey söyleniyor, yazılıyor.Benim görüşüme göre faulü ilk önce Semih yapıyor, sonra Serdar Aziz yapıyor.Hakem Semih'in faulünü çalmıyorsa o zaman Serdar'ın faulü çalmak zorundaydı.onu da yapmadı, devam dedi.Bu pozisyon öyle net gösteriyor ki hakemin bu maça uymadığını.Bu kadar kötü yönetim beklemiyordum açıkcası.Maçın tek kötü elemanı hakemdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder