5 Nisan 2011 Salı

Krampon Haberleri - 9



Türkiye ile Avusturya arasında oynanan Euro 2012 eleme grubu karşılaşması ülkeyi kahreden bir skandal ile gölgelendi. Özellikle bizim için hayati bir önem taşıyan maçta Milli Takım'ın hükmen mağlup edilmesine kesin gözle bakılıyor.

MAÇTA VAR İLK 18'DE YOK

Skandal Avusturyalı yetkililerin maç kadrosunda olmayan bir oyuncunun karşılamaya sonradan girdiğini iddia etmesiyle patlak verdi. Avusturyalılar, maça sonradan dahil olan Semih Şentürk'ün adına hiçbir listede rastlamadıklarını belirterek UEFA'ya itirazda bulundu. Olağanüstü toplanan UEFA Yönetim Kurulu'nun Türkiye'yi 3-0 hükmen mağlup olduğunu ilan etmesi bekleniyor.

"KULÜBEDE OTURUYORDUM, 'OYUNA GİR' DEDİLER GİRDİM"

Konu hakkında basın mensuplarına bir açıklama yapan Genç Semih, "Ben Avusturya maçı için Milli Takım kadrosuna çağrılmadım. O akşam da çoğu akşam olduğu gibi kafamı dağıtmak Saracoğlu'ndaki yedek kulübesine gitmiştim. Maç olduğunu unutmuşum. Kulübede oturup Mehmet Topuz ile şakalaşırken birden 'Dakikan geldi, hadi oyuna gir' dediler. Öyle alışmışım ki, paldır küldür sahaya girdim. İyi de oynadığımı düşünüyorum" dedi.

Nöbetçi golcü, "Kulübede ne işin vardı?" şeklinde bir soruya sinirlenerek, "Hayatımın büyük bölümü orada geçiyor. Kulübedeki mobilyaları bile eşim ile birlikte seçtik. Maçtan maça gelecek kadar hayırsız değilim" diye yanıt verdi.

HIDDINK'TEN İSTİFA SİNYALİ

Semih Şentürk'ten sonra söz alan Milli Takımlar Teknik Direktörü Guus Hiddink, yaşanan olaylardan ötürü tüm Türk halkından özür diledi. Hollandalı teknik adam, "Olayın şokunu hala atlatamadım. Milli takım kadrosunu bizde Oğuz yapar. Takımında yedek olan bir oyuncuyu seçmeyeceği hiç aklıma gelmemişti doğrusu. Ama bu hatanın sorumlusu benim ve gereğini yapacağım" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder