16 Ocak 2012 Pazartesi

Semih'in Yerinde Olsam Giderim...



Nobre transferine pek sıcak bakmıyorum.Eski Nobre olmadığını düşünüyorum ve ilk geldiğindeki verimi veremez diyorum.Bu bir kenara Nobre transferi için takasta Semih Şentürk'ün kullanması bana çok dokundu.Tamam Semih bu sezon oldukça kötü durumda, sahada yürüyecek hali yok.Ama bu durum geçmiş sezonlarda yaptıklarını bir kalemde silinmesini gerektirmez.Genç Semih diye bağrımıza bastığımız Semih Şentürk Nobre transferinde takas olarak kullanılacak kadar mı gözümüzde değersizleşti?Semih Şentürk bu düştü gözünüzden?Yazıklar olsun gerçekten.Ben olsam bir dakika bile durmam Fenerbahçe'de.Teklif bile olmasa düşünülmesi bile gitmek için yeterli diye düşünüyorum.Yönetim beni çok şaşırttı.Bu zor dönemde değerlerimize sahip çıkmak gerekirken Semih Şentürk gibi bir değeri takımdan Nobre için göndermeyi ben kabul edemiyorum.Tekrar yazıklar olsun.

2 yorum:

  1. Kaptanımız diyoruz onu seviyoruz hep destekliyoruz. Ama 3 temmuz sonrası surecte ben kendısının hıcbır demecini ne duydum ne gördum. Yanlışsam duzeltın ltf sankı kendısını bu süreçten tamamen ayırdı etlıye sutluye karısmıyor. Alex bıle bu kadar konusuyorken Semihin sesssızlıği açıkçası benım canımı sıkıyor.

    YanıtlaSil
  2. Yanlış biliyor olabilirim ama bugünkü haberlere göre sanırım böyle bir takas yönetim tarafından Semih'e iletilmemiş bile...

    Ben sanmıyorum bu kadar vefasız, duygusuz olacağımızı. Ha çok özel bir durum varsa "açıklama" yapılması koşuluyla kabul edebilirim bunu. Takası yani..fakat bu demek degilki forvet sorunumuz çözülür. Yine forvet havuzumuz genişlemez, pek işe yaramaz. Yine 3. forveti ararız, aramalıyız da.

    İşin futbol kısmı bir yana. aynen katılıyorum. Fakat ben böyle bir durum olduğuna inanmıyorum. Bu kadar vefasız degil bu kulup.

    Merak etmeyin, bu korktuğumuz başımıza gelmeyecek bence.

    Semih bizim değerimizdir. Dünyanın en kötü forveti de olsa o kadroda olmayı yaptıklarıyla, karakteriyle, geçmişiyle haketmiştir. Kaldı ki sadece formsuz olduğunu biliyoruz. Semih'in iyi oyuncu olduğunu biliyoruz. Nobre yine gelsin, itiraım yok (daha iyisini alabiliriz tabi) fakat Semih'in kalması şartıyla. Nasıl Scholes ManU'da gerektiğinde işini yapar, Semih'te yapar. Kimsenin de şüphesi olmasın bence.

    Yabancı forvet + Nobre mesela en saglam çözüm olur. Yine Semih'in kalması koşuluyla.

    Semih bizden birisidir. Sıradan oyuncu muamelesini haketmez. Eğer bunu yaparlarsa asla affetmem. Bazı şeyler form durumundan, gol sayısından falan önemlidir.

    Not: tabi çok özel bir durum var ise bilemem. Bunu açıklarlar, Semih'in de gitmesi kendisi için iyi olur vs, bilemem.

    YanıtlaSil