2 Ocak 2012 Pazartesi

Biz Böyle Diyenleri Çok Gördük


"İstatistiklerimi incelediğiniz zaman asist sayımın yüksek olduğunu görürsünüz, ancak ben öncelikle bir golcüyüm. Hocam beni kanatta da görevlendirse, forvete de koysa bu golcülük özelliğimi sergileyeceğim."

Henri Bienvenu

Biz ilk yarıda farklı bir Bienvenu izledik galiba.Söylediği gibi bir ışık göremedik kendisinde.Ama kendisi ben golcüyüm göreceksiniz diyerek kendisine olan güveni gösteriyor.Bence buna hiç gerek yok.Çünkü bu filmi biz kaç kere gördük hatırlamıyorum.Güiza da toparlanıyorum, gollerimi atacağım ve taraftarların yüzünü güldüreceğim demişti.Sonuç sadece Bucaspor maçında golünü attı ve sezonu tamamladı.O yüzden Bienvenu bu toplara hiç girmesin.Biz kendisinden ne beklememiz gerektiğini biliyoruz.

2 yorum:

  1. futbolcuları tek tek ağır eleştirmekde yeni çıktı maşallah devam edin

    YanıtlaSil
  2. amacım eleştirmek değildi.ama Bienvenu'nun bu açıklamasını görünce hemen aklıma Güiza geldi ve gülümsedim.Yoksa Bienvenu hakkında bir şey yazmayacaktım.

    YanıtlaSil