20 Ocak 2012 Cuma

Maç İzlemek Benim İçin Lüks


Dortmund taraftarları bilet fiyatlarını protesto edeceklermiş.Gerekçelerini açıklarken de güzel bir cümle kullanmışlar."Futbolun geleceğinin garanti altında olmasını istiyorlarsa bilet fiyatlarında indirim yapmalılar. Maddi şartların kimsenin tribüne gelmesine engel olmasını istemiyoruz."Dortmundulu taraftarlar futbolun geleceğini transferlerle, güçlü kadrolarla ya da ekonomik büyüme ile garanti altına alınamayacağını; futbolu izlemek için taraftar gelmediği sürece futbolda ilerleme olmayacağını söylüyor.Son derece haklılar.


Ben kendimden örnek vereyim.Uzun zamandır Şükrü Saraçoğlu'nda maç izlemiyorum.Maça kardeşimle veya babamla gitmeye kalktığımda yüklü bir fatura çıktığı için bunu karşılamakta zorlanıyorum.Futbol bir taraftar için eğlence olması gerekirken benim için maalesef lüks konumunda.Bazı arkadaşlar ne olacak 44 lira ver diyebilirim ama bazı gereksinimler daha önemli olduğu için maç izlemek şu an için geri planda kalıyor.


Dortmund taraftarının bu hareketini takdir ediyorum ve aynı protestonun veya sitemin Türkiye'de de yapılmasını diliyorum.İşçi sınıfının da bir maç izleme zevkini elinden almayalım.Onlarında izleme hakkı olduğunu unutmayalım ve en azından bazı maçlarda bilet fiyatlarında değişiklik yapılsın.Sonuçta futbol taraftar varken daha güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder