2 Ocak 2012 Pazartesi

Krasic Gerekli mi?



Malum devre arasında olduğumuz için transfer haberleri de başlamış oldu.Fenerbahçe özelindeki haberlere bakarsak Milos Krasic ismi ciddi bir şekilde geçiyor.Bonservis konusunda anlaşılamadığı yönünde haberler var.Madem Krasic takımda düşünülüyor gerek var mı demeden kendimi alıkoyamıyorum.Takımında Dia gibi patlayıcı bir gücün varken bonservis parası harcayıp Krasic'i almak ne kadar mantıklı sorusunun cevabı bana göre hiç de mantıklı değil.Dia'dan bu sezon istediğin verimi alamamış olabilirsin ama öncelikle Dia'nın neden oynayamadığına bakmak gerekir.

Birinci neden sakatlığı...Sakatlığından dolayı birçok maç kaçırdı ve takım arkadaşları arasındaki uyumu bir türlü yakalayamadı.İkinci neden yabancı sınırlaması...Stoch'un performansındaki yükselişten dolayı Dia kendisine yer bulamadı ve kenarda oturmak zorunda kaldı.Stoch-Dia ikilisini de aynı anda kullanmak yabancı sınırlamasından dolayı zor.Bu yüzden yedek kulübesine mahkum oldu.Şimdi Krasic geldiğinde nasıl oynayacak?Stoch formda ve O'nu kesmek acımasızlık olur.Stoch-Krasic ikilisini bir arada oynatmaya kalksanız o zaman sorarlar neden Stoch-Dia ikilisini bir arada oynatmadınız.O yüzden bu transfer bana mantıklı gelmiyor.Yabancı hakkını Krasic'ten yana kullanmaktansa forvet oyuncu transferinde kullanması daha isabetli bir karar olur diye düşünüyorum.Umarım bana göre bu hatayı yapmazlar ve rotayı başka yönlere çevirirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder