19 Ocak 2012 Perşembe

Fenerbahçe Ülker = İstikrarsızlık # Unics Kazan:76 - Fenerbahçe Ülker:71



Fenerbahçe Ülker deyince artık insanların aklına istikrarsız kelimesi geliyor.Maçın içindeki anlık performansları o kadar çelişkili ki takımı tanımakta zorlanıyorsunuz.Nevan Spahija ne kadar bu durumdan sorumlu bilmiyorum ama çözüm bulması gereken kişi O diye düşünüyorum.Ama dünkü maçta kenardan sadece izlediği için bu yenilgi geldi.Maçtan önce Kazan deplasmanının zor olduğunu ve korktuğumu söylemiştim.Bundan dolayı işte.Kazan karşısında öne geçseniz de Kazan özellikle Domercant ile geri gelmeyi başarıyorlar.Ne olduğunu anlamadan farkı eritebiliyorlar.Üçüncü çeyrek ile birlikte Domercant&Lyday ikilisi resmen alev aldı ve maçı Kazan'a getiren isimler oldu.Bu oyuncuların etkili olmasını beklemek normal bir şey ama bu ikiliye Samoylenko'nun 16 sayı, 10 asist ve Veremeenko'nun ikili oyunlar sonucunda bulduğu 17 sayı Fenerbahçe Ülker'in sonunu getirdi.Fenerbahçe Ülker'de de Bogdanovic'in unutulması Kazan'ın ekmeğine yağ sürdü diyebiliriz.Top 16'ya yenilgi ile başlamak iyi olmadı.Gruptan çıkma şansımızı biraz azalttık diye düşünüyorum.Bu maçı nasıl telafi edebiliriz derseniz Panathinaikos'u en az bir kere yenmemiz gerekiyor.Fenerbahçe Ülker bu haldeyken açıkcası umutlu değilim ama Olympiakos maçını gözümün önüne getiriyorum ve neden olmasın diyorum.Başarısızlık kesinleşene kadar susmayı tercih ediyorum ama başarısızlığın sorumlusu kesinlikle Nevan Spahija olacaktır.Umarım bundan sonra işler iyi gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder