7 Ocak 2012 Cumartesi

Acınızı Paylaşıyoruz...



İBB - Trabzonspor maçına gitmek için yola çıkan 4 Trabzonsporlu taraftar geçirdikleri trafik kazası sonucu hayatlarını kaybetmişler.Murat Akçelik, Tuğba Akçelik, Mehmet Erdoğan  ve Zeynep Mehmetoğlu'na Allah'tan rahmet, sevenlerine baş sağlığı diliyorum.Ölümün takımı olmaz diye düşünüyorum ve özellikle Fenerbahçe taraftarlarından ölen 4 arkadaşımızı anmalarını ve bir pankart hazırlamalarını istiyorum.Ben bazı taraftar grupları ile temasa geçicem.Olur mu bilemem ama ben şansımı deneyeceğim.Umarım böyle bir davranışı yapmayı düşünürler.Çünkü hepimiz taraftarız ve her an bizim de başımıza gelebilir.Ölen arkadaşlarımıza tekrardan Allah'tan rahmet diliyorum.Tüm taraftar gruplarının başı sağolsun.Acınızı paylaşıyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder