4 Ocak 2012 Çarşamba

Liverpool'da Golcü Sıkıntısı


Dün Premier Lig'de oynanan Manchester City - Liverpool maçında görüldü ki Liverpool'un gol bulma konusunda oldukça sıkıntısı var.Çekilen şutu, kaleyi bulan şutu, korneri City'den fazla olmasına rağmen gol bulamadı.Ama City kaleyi bulan sadece 2 şut ve bir de penaltı ile maçı 3-0 kazandı.Forvetteki isimlere baktığımızda Luis Suarez takımını sırtlayan pozisyonunda.8 maç ceza alması Liverpool'u çok zor durumda bırakacaktır.Suarez oynadığı 18 lig maçında 5 gol atıp 3 asist yapmış.

Suarez dışında akla gelen ilk isim Craig Bellamy.Geldiği günden beri takıma oldukça katkı sağladı.Suarez'e yaardım eden oyunculardan biri olarak dikkat çekti.Craig Bellamy'nin karnesi 4 gol, 2 asist...

Hollandalı Dirk Kuyt ise bir türlü düzenli forma şansı bulamadı.17 maçta şans bulan Dirk Kuyt bu maçların sadece 5inde 90 dakika sahada kalabildi.Hal böyle olunca verimli bir sezon geçiremiyor.Dirk Kuyt sadece 2 asist yapabildi.Anlaşılan Dirk Kuyt Dalglish'in listesinde üst sıraları zorlayamıyor.Ama bana göre Luis Suarez'in olmadığı haftalarda Dirk Kuyt'tan daha fazla yararlanacaktır.

Son isme gelirsek Andy Carroll tam bir baş belası.Gol makinesi diye aldık çamaşır makinesi çıktı diye bir laf vardır ya...Andy Carroll da o hesap.Oldukça fazla şans bulmasına rağmen gol sayısında 2 de kalarak Liverpool taraftarlarını üzmüştür.Nedendir bilmiyorum ama Andy Carroll'a bir türlü ısınamadım.Oyun tarzından fazla hoşlanmamam bunda etkilidir diye düşünüyorum.Takıma verdiği katkı ortadayken Dalglish'in ısrarla tercih etmesi beni oldukça şaşırtıyor.Carroll'a verdiği şansı Dirk Kuyt'a tanısa daha iyi olur diye düşünüyorum.

Sonuç olarak Liverpool Luis Suarez'in de bie süre olamayacağı forvet hattına bir ismi transfer etmesi gerekiyor diye düşünüyorum.Andy Carroll'ın beceriksizliği ve Dirk Kuyt'ın verimsizliği ile sezon rahat geçmez.Kaptan Steven Gerrard'ın da devreye giremediğini dünüşürsek gol yollarında etkili bir forvet şart.Çıkan haberlere göre Bent'in ismi geçiyor.Podolski de konuşuldu ama Podolski takımdan ayrılmayacağını açıkladığı için o olasılık kalmadı.Bent Liverpool'un istediği tarzda bir oyuncu diye düşünüyorum.Olursa güzel olur.En azından Andy Carroll gibi bir baş belasından kurtulmuş oluruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder