8 Aralık 2010 Çarşamba

Zaytung Haberleri - 2




3.ligin iddialı takımlarından Gerede Gençlikspor'un yeni yönetimiyle birlikte başlattığı tesisleşme atağı Bolu Dağı'nda açılan "Kendin Pişir Kendin Ye" lokantasıyla devam ediyor. Lokantanın açılış töreninde günümüz futbolunda kalıcı başarılar elde etmek için tesisleşmenin önemine vurgu yapan kulüp başkanı Süleyman Gergef "Bu bugün lokanta olur, yarın soyunma odası, öbür gün kondisyon salonu. Önemli olan bir yerden başlamak..." sözleriyle camiaya umut aşıladı.
Camia tam kadro açılıştaydı
Futbolcularla birlikte, yönetim kurulu üyeleri ve 15 kadar taraftarın da hazır bulunduğu coşkulu bir törenle açılışı yapılan "Gerede Gençlik Kendin Pişir Kendin Ye" lokantasının tüm camiaya hayırlı olmasını dileyen Gergef, geçtiğimiz ay açılan canlı alabalık tesisleriyle birlikte atağa kalkan Gerede Gençlikspor'un şu an herkesin imrenerek baktığı bir kulüp haline geldiğini belirtti.
Göreve geldiğinde kulübün bir tane dikili ağacının bulunmadığını ifade eden Gergef, "Yönetimde görev aldıktan sonra uzman olduğum alanda kulübüme faydalı olmaya çalıştım. Ben lokantacılık kökeninden gelen bir insan olduğumdan şimdilik bunlarla başladık. Elbette bu iki tesisimiz yeterince para döndürmeye başladığında sıra sporla biraz daha ilgili tesislere de gelecektir. Her şeyin bir sırası var, yeri var..." diyerek tesisleşme atağının önümüzdeki dönemde de süreceğinin sinyallerini verdi.
Başkan Süleyman Gergef, konuşmasında yönetim içerisindeki muhalif kesimden gelen, "Futboldan hiçbir şey anlamadığı ve kulübün kaynaklarını çarçur ettiği" yönündeki eleştirilere de yanıt vererek şunları söyledi:
Başkan muhalefete yüklendi
"Tesisleşme diyince bazılarının akıllarına stattan, tribünden başka bir şey gelmiyor. Ben şahsen buna at gözlüğü ile bakmak diyorum, vizyonsuzluk diyorum. Bu zihniyetin geçen sezon şanlı Gerede Gençlikspor'umuzu getirdiği noktayı hepimiz biliyoruz. Kulübün kasası tamtakırdı. Oyuncularımıza para ödeyemiyorduk. Şimdi bu iki tesisin ayda en az 10-15 bin lira bir getirisi olur. Düş elektriğini, suyunu, kirasını. Nereden baksanız temiz 6-7 bin lira kalır. Artı futbolcularımızın gıda ihtiyaçlarını bu şekilde bedavaya getirme durumumuz da var. Karnı acıkan oyuncumuz gelir kulüp tesislerinde yer balığını, kebabını, güzelce proteinini de alır. Hesap ortada değerli arkadaşlar..."
Takım kaptanı: "Açlıktan ölmememiz mucize"
Törende söz alan takım kaptanı Serkan Biltek ise, geçen sezon alınan başarısız sonuçlarda yetersiz beslenmenin önemli rol oynadığına dikkat çekerek, oyun sırasında futbolcuların açlıktan patır patır bayılmaları nedeniyle birçok maçı eksik kadroyla tamamlamak durumunda kaldıklarını hatırlattı. Geçtiğimiz sezon kulübün adeta bir toplama kampına benzediğini söyleyen Biltek, şöyle devam etti: "Hakem geliyor 'Noldu evladım, neyin var?' diye soruyor. Kulübün şanına zarar vermemek için susuyor, 'Sabahtan beri bir şey yemedim hocam' demiyor o arkadaşımız. Onun yerine hakemi aldatmaya yönelik hareketten kart görmeyi tercih ediyor. Ligde kalmayı başarmamız kadar, sezon sonunda kimsenin ölmemiş olması da büyük bir mucize bana kalırsa..."
Oldukça duygusal bir havada geçen konuşmasında, tesisleşme hamlesi için yeni yönetime ve başkan Gergef'e teşekkür etmeyi de ihmal etmeyen Biltek "Başkanımızdan Allah razı olsun, geçtiğimiz 2 aylık sürede canlı alabalık tesisimiz sayesinde çok şükür midemize bir şeyler girdi. Tam alabalıktan tiksinmek üzereyken açılan bu yeni tesis sayesinde önümüzdeki haftalarda daha da güçlenip ligdeki ilk puanımızı alacağımıza yürekten inanıyorum. Taraftarlarımızın da buna inanmasını ve bize destek olmalarını istiyorum." diyerek 15 kişilik topluluğa anlamlı mesajlar yolladı.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder