2 Aralık 2010 Perşembe

Tepkiden Kaçışın Yok Lebron james



"Cleveland'da çok alışık olduğum bir ritüelim vardı. Bu yüzden benim için değişik bir deneyim olacak. Sanırım, konuk takımın soyunma odasına girmeyi salona otomobilim yerine otobüsle gitmeyi garipseyeceğim. Bu yüzden çok heyecanlıyım. Ancak tek amacım yine takımımın kazanmasına yardım etmek olacak. Çünkü takım arkadaşlarımı hayal kırıklığına uğratamam. Taraftarın vereceği her tepkiye hazırım. Bana nasıl davranırlarsa davransınlar, çok önemli hatıralara sahip olduğum eski takımıma karşı duygusal bir maça çıkacağımı düşünüyorum."

Lebron James

Sezon başında Cleveland Cavaliers'den Miami Heat'e olaylı bir şekilde geçen King James bu gece oynanacak Cleveland - Miami maçı öncesi bu açıklamayı yapmış.Biraz duygusal yaklaşmış ama Cleveland taraftarlarının King James kararını açıkladıktan sonra formalarını yaktıklarını unutmayalım.O yüzden bu maç kaçmaz diyorum.Bakalım kim galip gelecek.King James mi yoksa Cleveland takımı ve taraftarı mı?Bu gece uykusuz kalacağız.Belli oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder