31 Aralık 2010 Cuma

Hamilton'dan 2010 Değerlendirmesi



"Sezonun başlamasına sayılı günler kala menajerliğimi yürüten babam ile sorunlar yaşayarak yollarımızı ayırdık. Bu olayın etkisini maalesef tüm sezon boyunca hissettim. Ben de bir insanım, ne kadar güçlü görünmeye çalışsakta içimizde fırtınalar kopuyor.Şampiyonayı 4. sırada bitirmekle gurur duymuyorum. Açıkçası bu alışık olmadığım bir durum. Ancak hayatımız dışarıdan gözüktüğü kadar parlak değil. Haftasonu yarış pistine gelip direksiyon sallayıp tekrar eve dönmüyoruz. Özel hayatımız neredeyse yok. Böyle olunca çevrenizle sorunlar da artıyor. Hayatınızda herşey yolunda gitmiyorsa, Formula 1'de şampiyon olma şansınız yok"

Lewis Hamilton

Lewis Hamilton 2010 sezonunu değerlendirmek üzere bazı açıklamalar yapmış.Açıkcası ben babasının neden artık gözükmediğini merak ediyordum.Meğer Hamilton babası ile yollarını ayırmış.Bunu es geçmem benim hatam olarak nitelendiriyorum.Neyse Hamilton bu ayrılığın kendisini etkilediğini söylüyor.Her ne kadar bu ayrılık Hamilton'u etkileyeceğine imkan dahilinde görsem de ben buna fazla katılamayacağım.Çünkü sezon içinde çok kritik yarışlarda yaptığı hatalardan dolayı şampiyonluk uzak kaldı.Bence 2010 sezonunu tekrardan izleyip bir daha karar versin performansının düşüşüne neden olana.Umarım gelecek sezon istediği bir şekilde mutlu sona ulaşır.Bir Mclaren taraftarı olarak en büyük dileğim bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder