6 Aralık 2010 Pazartesi

Altın Top Ödülü'ne Iniesta ve Jose Mourinho Yakın



10 Ocak 2011'de sahibini bulacak FIFA Altın Top Ödülünde finale kalan 3 aday belirlendi ve üç aday da Barcelona'dan.Xavi, Lionel Messi, Andres Iniesta...Aslında pek de şaşırtıcı değil ama Sneijder'in olması gerekirdi.Şimdi diyeceksiniz ki Sneijder olsaydı bu üç isimden kim olmazdı.Bu soruya yanıtım yok maalesef.Kalan isimlere bakacak olursak ben Lionel Messi'nin kazanacağını düşünmüyorum.Ödül Xavi ve Iniesta arasında gider gelir.Benim düşüncem her ne kadar Xavi insanüstü performans gösterse de şunu da unutmayalım ki Iniesta Xavi'nin bu performansına katkısı çok büyük.Her ne kadar birbirlerini tamamlıyor gibi görünse de benim açımdan Iniesta daha önemli işler yapıyor.Bu yüzden bu ödülü Iniesta daha çok hak ediyor.



Teknik direktörler arasında da sona kalan üç isim şu şekilde:Vicente Del Bosque, Pep Guardiola ve Jose Mourinho...Bu üç isim arasından Pep Guardiola'yı bir kenara koyalım.Kalan iki ismden hiç şüphesiz en büyük aday Jose Mourinho.Her ne kadar Vicente İspanya'yı Dünya Şampiyonu yapsa da Jose Mourinho İtalya'daki tüm kupaları ve şampiyonlar ligi kupasını aldı.Tartışmasız Jose Mourinho...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder