2 Aralık 2010 Perşembe

Vitaly Petrov Ne Yapsın?



"Alonso, eminim ki beni geçemeyerek büyük bir hayal kırıklığı yaşadı. Ferrari fanatikleri internet üzerinden bana hakaretler yağdırıp tehdit ediyorlar. Ancak bazı şeyleri kabul etmek gerekiyor. Ben, Abu Dhabi'de Alonso'dan daha hızlıydım.Telsizden kimse benimle iletişime geçmedi. Ben, Alonso'yu arkamda tutarak Sebastian Vettel'i şampiyon yapacağımı bilmiyordum. Zaten yarıştan sonra öğrendim ki, Fernando beni geçseydi de bir şey değişmeyecekmiş. Çünkü şampiyon olması için Rosberg'i geçmesi gerekecekmiş."

Vitaly Petrov

Formula 1'i takip edenler son yarıştaki Petrov-Alonso çekişmesini bilirler.O çekişme Alonso'nun şampiyonluğuna mal olmuştu ve yarıştan sonra Alonso el-kol hareketleriyle Petrov'a kızgın olduğunu göstermişti.İşte o çekişmenin yankıları hala sürüyor.Vitaly Petrov tehdit mesajları aldığını açıklamış.O an için söyledikleri gayet mantıklı.Çünkü hakikaten Renault hızlıydı.Alonso bütün gücünü kullandı hatta zaman zaman pist dışına da çıktı ama bir türlü başaramadı.Petrov'u geçemediği için Alonso'ya kızmak ya da sitem etmek yerine Petrov'a neden yol vermedin diye tenditler savurmak hiç de akılcı bir davranış değil.Alonso taraftarları Petrov'a kızacaklarına Alonso'yu erken pite alan Ferrari takımına kızsınlar.Çünkü ALonso erken pite girerek asıl o an şampiyonluğu kaybetmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder