13 Aralık 2010 Pazartesi

13 Yıllık Serüven Sona Erdi



“Katıldığım son organizasyon diğerlerinden farklı ve çok daha duygusaldı. Çünkü son kez Ferrari test pilotu olarak insanların karşısına çıkmış oldum. Bu kadar yıl bu işi yaptıktan sonra burada F1 otomobili kullandıktan sonra, bu gücü hissettikten sonra asla unutamazsınız. Ben de en çok F1 otomobili kullanmayı özleyeceğim.”

Luca Badoer

Formula'yı takip edenler bilir ama bilmeyenler için bir hatırlatma yapalım.Luca Badoer geçen sene kaza geçiren Massa'nın yerine yarışmıştı.Sadece iki yarışa çıkabilmişti.İşte o Badoer geçen perşembe Ferrari'deki kariyerine son noktayı koydu.Kariyeri boyunca hüzünle hatırlayacağı anısı Massa'nın yerine yarıştığı iki yarış olacak şüphesiz.Zaten O da bu konuda birşeyler söylemiş:“Geçtiğimiz sene takım bana Massa’nın yerini verirken çok güveniyordu. Ama ne yazık ki o anda 10 aydır F1 otomobili kullanmamıştım. Adaptasyon sorunu yaşadım ve ne yazık ki potansiyelimi ortaya koyamadım.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder