5 Ağustos 2011 Cuma

Yönetim "Hadi Bana Eyvallah" Diyemez



"Federasyonun bu yapıcı tutum ve Türk futbolunu daha iyi yerlere getirme çabasında kurumlarla şahısları birbirinden ayırması için, hareket kabiliyeti ve etkin sağlıklı karar alma yetisini kaybetmiş olan Fenerbahçe yönetiminin de derhal istifa ederek federasyona ve kamuoyuna bu doğrultuda bir mesaj vermesi, Fenerbahçe'nin önünü açması, hızla Fenerbahçe'yi olağanüstü genel kurula götürmesi gerekmektedir. İstifa, suçu kabullenmek değildir. Bilakis kendinden emin olanların cesaret edebileceği, onurlu ve erdemli bir davranış biçimidir. Hepimizin arzusu olan yargıdaki aklanmadan sonra Fenerbahçelilerin başları üzerinde yerleri vardır. Bugün geldiğimiz noktada Fenerbahçe'nin ali menfaatleri söz konusudur. Seçim sürecinde de kişisel çıkarların kesinlikle bir kenara bırakılarak, kırgınlıkları unutarak ve tek vücut olarak herkesin üzerinde mutabakat sağlayacağı bir adayla seçime gitmeli ve Fenerbahçe hızla normale dönerek kaldığı yerden devam etmelidir. Bu aşamada benim hiçbir şahsi beklenti içinde olmadan bu açıklamaları yaptığımın kamuoyunca bilinmesini isterim."

Hakan Bilal Kutlualp

Aziz Yıldırım ile arası açık olan isimlerden Haka Bilal Kutlualp.Fenerbahçe'nin şu anki durumu hakkında bir basın açıklaması yapmış.Açıklamasını beğenirsiniz beğenmezsiniz orasını bilemem ama ben açıklama ile ilgili yukarıdaki bölüme itiraz ediyorum.Hakan Bilal Kutlualp bu süreçte kulübün daha fazla zarar görmemesi için yönetimin istifa etmesi yönünde fikir beyan etmiş ve ortak bir adayla seçime gidilmeli demiş.Seçim yapılması konusunda kesinlikle katılmıyorum.Çünkü eğer Fenerbahçe aklanırsa zaten hiç bir şey olmamış gibi görevlerine devam ederler.Yok eğer tutuklu olan başkanımız ve yöneticilerimiz suçlu bulunurlarsa o zaman yönetim görevini bırakmamalı bilakis görevinde kalarak Fenerbahçe'nin düşeceği ekonomik buhrandan çıkarmaya çalışmalıdır.Yani kulübü bırakıp gelsin biri kurtarsın demek kabul edilebilir birşey değil.Öyle bir durum olursa benim yönetimden beklediğim görevinde kalıp beklenen zor günlerde Fenerbahçe'yi idare etmesidir.Kısacası yönetimin hadi bana eyvallah deme şansı, hakkı yoktur.Benim düşüncem bu şekildedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder