21 Ağustos 2011 Pazar

Falcao'nun A.Madrid Tercihi



"Porto'ya çok minnettarım. Atletico'ya benim için sarfettiği efordan dolayı teşekkür etmek istiyorum. Çok büyük bir takıma geldim ve dünyanın en önemli liginde oynayacağım. Benim için 40 milyon euro ödediler ve bu büyük bir sorumluluk. Kulübün bu güvenine karşılık vermek istiyorum ve umarım hedeflerime ulaşırım."

UEFA Avrupa Ligi'ndee Porto formasıyla göstermiş olduğu  performansla Avrupa devlerinin dikkatini çeken Falcao'nun yeni takımı belli oldu.Villas Boas'ın Chelsea'ye gidişinden sonra herkes Falcao'nun İngiltere'ye gideceğini bekliyordu ama bu transfer gerçekleşmedi.Falcao 40 milyon euro bonservis bedeli karşılığında Atletico Madrid'e transfer oldu.Açıkcası bu transfer beni biraz şaşırttı.Çünkü ben tüm Avrupa'nın gözdesi olsam, oynadığım takımım şampiyonlar liginde oynayacak olsa iki seçeneğim olurdu.Birincisi takımımda kalıp şampiyonlar liginde de kendimi gösterir ve öyle bir başka takıma giderim.İkincisi ise eğer takımdan ayrılacaksam gideceğim takımın şampiyonlar liginde olmasına özen gösteririm.Ama Falcao belli ki buna bakmamış ve faydalı olabilceği bir takıma gitmeyi düşünmüş.A.Madrid'in Avrupa Liginde oynamasına bakmadan.Bakalım bu tercihi Falcao'nun kariyerini nasıl etkileyecek?Zirveye çıkabilecek mi yoksa bir parlayıp sönecek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder