5 Ağustos 2011 Cuma

Türk Futbolu'nda Kaos ( Alex'in Yazısıdır)

Süphesiz 2010-2011 sezonu kariyerimdeki en zor sezon oldu. Takim olarak korkunc kotu bir baslangic yaptik ve ben de kulup
icerisinde dahil cok konusulup sorusturuldum. O durum beni cok rahatsiz ediyordu . Kulupte alti sezon gecirmistim ve bir kez daha degerimi kanitlamak zorundaydim.

Bu bireysel durum, Bursa sehrinde oynayacak oldugumuz Bursaspor macindan once olumlu anlamda degismeye basladi. Hocamiz Aykut Kocaman ile olagan konusmalarimizdan daha uzun sureli ve farkli bir konusma yaptik ve bu mactan itibaren bu durum benim adima olumlu olarak gelismeye basladi. Takim olarak sorunlarimizi cözmeye Kadikoy'de aldigimiz Trabzon galibiyeti ile basladik.

Cok sert maclar oynadik, zorluk derecesi cok yuksek maclari kazandik ve ikinci yarida Trabzonspor'un verimliliginin dusmesini bekledik. Unutulmaz maçlar oynadik. 20 dakikada kopardigimiz Trabzonspor maçi, deplasmanda oynadigimiz Besiktas maci, son dakikalarda galibiyete ulastigimiz deplasmandaki Galatasaray derbisi, son saniyede kazandigimiz Gaziantepspor maçi, Lugano'nun golu ile kazandigimiz Karabukspor maci, fantastik bir geri donusle kazandigimiz Bucaspor maçi ve son saniyelerine kadar hicbirseyin garanti olmadigi Sivasspor maçi unutulmazdı. Prim kazandik, prestij kazandik, ve sahada UEFA Sampiyonlar Ligi'ndeki yerimizi kazandik. Taraftarimizla birlikte cok kutlamalar yaptik cunku bunu gerçekten hakettik.

Tatile çiktim , ailemle birlikte dinlendim ve ilk idman haftasinda , savcilik tarafindan yurutulen sorusturma basladi. Sorusturma hakkinda hicbir zaman konusmadim ve konusmayacagim. Cunku benim konusacagim konu degil. Boyle birsey yapmam cunku herseyden once ben bir futbolcuyum. Kulup yoneticileri ile pazarliklar yada politika hakkinda konusmam. Sadece futbol hakkinda konusurum!!!

Fakat futbol sahasi sinirlari icinde oynanan futbol hakkinda konusmayi seviyorum. Futbol kulislerinin icerisinde hicbir zaman bulunmadim, hicbir zaman bu sekilde kendimi kirletmeyecegim gibi, bu olaylardan nefret ederim. Ben futbol oynayip, saha icerisindeki sikintilari cozmek uzere yetistirildim. Kazanarak, kaybederek ama herzaman futbolun taleplerine saygi duyarak hareket ederim.

Ligin baslangic tarihinin 5 Agustos'tan 9 Eylul'e ertelenmesinden sonra ailemle birlikte kafamizi dinlemek ve hergun medyada çikan birbiriyle uyumsuz bilgi kirliligi uzaklasmak amaciyla Turkiye disina ciktik.

Futbol hakkinda haberler gormeye aliskinim fakat maalesef son bir ay icerisinde futboldan konusulmuyor.

Surpriz, uzuntu ve ozellikle de ofkeyi ben Istanbula dondukten sonra daha fazla yasadim. Bir gazetede ismimin savci tarafindan yurutulen bu sorusturmanin icine katildigi yonundeki haberi gordum. Evet Benim katilimim etkili oldu ama benim katilimim saha icerisinde oldu.

Deli gibi calistim , zamanimdan fedakarlik ettim, agrilarla oynadim , limitime kadar zorladim ve bu yuzden 28 tane gol attim ve birsuru gol pasinda pay sahibiydim. Ben bunlari yaparken takim arkadaslarimin da aynisini yaptigini gordum. Hukuka aykiri hicbir durumun icerisinde ismimin gecmesine izin vermem, vermeyecegim.
Benim ismim ve karakterim , ortaya atilan bu aptal guvensizlik ortaminin ustundedir. Eger herhangi bir kisi, bu saha disi olaylara katildigima dair bir virgul bile kanitlarsa, futboldan butun kazandiklarimi geri veririm ve ayni anda futbolu birakirim. Turkiye Futbol Fedarasyonu'nun kararinin beklentisi icerisindeyim ve ayni zamanda Turk Futbolu'nun ileriye gitmesinin destekcisiyim.

Kucak dolusu sevgiiler, gorusmek uzere.

Alex de Souza

Kaptanımız şike soruşturmasında adının geçmesinden dolayı üzüntüsünü belirterek eğer kendisi hakkındaki iddilar ispatlanırsa futbolu bırakacağını söylüyor.Gerçekten Alex'in adının geçmesi bizleri de üzmüş bulunuyor.Bu sürecin bir an önce sonlanmasını diliyorum.Daha fazla insan zan altında bırakılmadan...

1 yorum:

  1. kimsenin bi şey ispatladığı yok ki,''adam''lar gazetede oturdukları yerden çamur atıyolar ve sonra karşısındakilerin kendini temizlemek için çırpınmasını izliyorlar,çok yoruldum çok sıkıldım çok tiksiniyorum artık bu ortamdan...!saygılar(mustafa)

    YanıtlaSil