22 Ağustos 2011 Pazartesi

Seni de Gördük Hodgson



"En üst seviyeden aşağılara düşmek kolay değildir, orada kalmak istersiniz. Gerçekçi olalım, takımların bir menajere verdikleri ortalama süreye bakarsak, eğer 35 yıl çalışacaksanız birçok kulübe ihtiyacınız olacaktır. Benim için sorun değildi, ben şanslıydım ve kariyerimden zevk aldım. Ama 35 yıllık bir kariyer hedefleri varsa insanları en üst seviyeden başlatmaya zorlar mıydım bilmiyorum." 

Roy Hodgson

Kim söylüyor bunu?Liverpool tarihindeki en kötü teknik adam söylüyor.Liverpool'un başındayken o kadar kötü oynatıyordu ki Liverpool az daha küme düşecekti.Neyse aynı Hodgson Villas Boas'ın Chelsea'nin başına geçmesine kendince yorum getirmiş.Demiş ki eğer uzun yıllar bu mesleği yapacaksan kariyerinin başında büyük kulübe gelmek iyi olmayabilirmiş.Acaba kendisi Liverpool'un başına 63 yaşında geldiği için 33 yaşında Chelsea'nin başına geçen Andre Villas Boas'ı kıskanmış olabilir mi?Bana göre bu sözler o anlama çıkıyor gibi.Yetenekli bir teknik adamın kariyerinde ne zaman karşılacağını bilmediği bir fırsatı erken yaşta olsa bile değerlendirmek istemesi son derece doğal bir durum.Chelsea'de kalıcı olması için başarılar kazanması gerekir ama önümüzdeki birkaç sezon şampiyonluk gelmese veya kupa kazanılmasa da Villas Boas takımda kalacaktır diye düşünüyorum.Bu konuda son olarak Hodgson'a sen karışma diyorum.Seni de gördük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder