30 Temmuz 2011 Cumartesi

WADA HAcettepe'yi Listeden Çıkardı



Belki duymamış olabilirsiniz, gözden kaçmış olabilir.O yüzden ben yeni bir şey olmasa da yazmak istedim.Geçen sezon doping skandalını bilmeyen yoktur herhalde.Yanlış sonuçlar vererek sporcuların spor hayatını sekteye uğratan  Hacettepe Üniversitesi Türkiye Doping Kontrol Merkezi WADA'nın listesinden çıkarıldı.Hacettepe bu karara itiraz hakkı bulunuyor ama ben açıkcası affedileceklerini düşünmüyorum.Çünkü öyle bir hata yapıldı ki sporcuların kariyerleri bitebilirdi.Hatalarından çabuk dönerek bir nebze telafi ettiler ama bundan böyle kolay kurtulamayacakları belliydi.WADA listeden çıkarması en büyük ceza gibi duruyor.Bu merkeziin yapılmasında harcanan emeğe üzülüyorum.İtiraz sonucu tekrar listeye girebilir mi bilemem ama asıl önemli olan güvenirliliği nasıl kazanacak.Ya da kazanacak mı?

WADA'nın sitesinde şöyle yazıyor:

WADA revoked its accreditation of the Turkish Doping Control Center due to non-compliance with the International Standard for Laboratories and related Technical Documents. This revocation took effect on July 27, 2011.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder