21 Temmuz 2011 Perşembe

Fenerbahçe Küme Düşürülsün Şampiyonluk Trabzonspor'a Verilsin

Şimdi bir Fenerlinin bu başlığı neden kullandığını sorabilirsiniz.Nedeni Trabzonspor'un açıklaması üzerine yazmış olduğum 2 gün önceki yazı...Bu yazıyı yazdıktan sonra bazı taraftarlardan  mı desek holiganlardan mı desek bilmiyorum ama birilerinden ağır ifadeler içeren yorumlar geldi.Aslında ağır ifade demek yanlış olur resmen içinde biriktirdiklerini kusmuş.Ne ailem kalmış ne şerefim kalmış ne de haysiyetim.Çok merak ettim acaba ne yazdım da bazı akıldan, mantıktan yoksun bu insanları kusmaya teşvik ettim.Özet olarak şunu demişim.Herkes ne söylediğine dikkat etmeli...Burada bir yanlışlık göremiyorum.Aziz Yıldırım tutuklandığında şampiyonluğu bize verin diyenlerin başkanı da gözaltına alında ve tutuksuz yarıgılanıyor.Trabzonspor ile ilgili iddialar varken sanki hiçbir şey yokmuş gibi, kendileri sanki şüpheli değilmiş gibi davranmaları çok komik bir görüntü oluşturuyor.

Şimdi mantıktan, akıldan yoksun holiganlara, 17 de 16 yı araştırın diyerek kendi takımlarını da zan altında bıraktığının farkında olmayan bana küfürler yağdıran akıldan yoksunlara onları rahatlatacak bir şeyler söylemek istiyorum.

1-Federasyon acilen karar vermeli ve Fenerbahçe suçlu olsa da olmasa da küme düşürülmeli.
2-Fenerbahçe'nin küme düşürülmesi sebebiyle şampiyonluk başkanı tutuksuz yargılanan Trabzonspor'a verilmeli.
3-Aziz Yıldırım'ın ekonomik anlamda büyüttüğü Fenerbahçe'yi küçülmesi yolunda adımlar atılmalı ve maddi cezalar verilerek kulübün ekonomisi zayıflatılması
4-Fenerbahçe'nin mevcut kadrosunda bulunan tüm oyuncular takımdan ayrılmalı
5-Fenerbahçe'den ayrılan yabancılar Trabzonspor'a yönlendirilmeli.Yabancıların transferi için maddi destekte bulunulmalı
6-Fenerbahçe'den ayrılan yabancıların Trabzonspor'a transferi konusunda yardımcı olunsun dedim ama öyle bir kadro kurulmalı ki Trabzonspor ne ilk devrede ne de ikinci devrede 17 de 16 yapmamalı
7-Eğer olur da 17 de 16 yaparsa hemen şikeci damgası vurulmamalı, oyuncuların emeği göz ardı edilmemeli.

Şimdilik aklıma gelen bunlar.Umarım bana küfürler yağdıran akıldan, mantıktan yoksun holiganları memnun etmiştir.Dilerim delice taptıkları Trabzonsporları başarılı olur ve takımın başındaki Sayın Şenol Güneş hak ettiği değeri görür.Daha ne diyeyim ki.Bakın duymak istediğiniz her şeyi söylüyorum.Şimdi buna ne cevap vereceksiniz?Yine küfür mü edeceksiniz yoksa bu yazdıklarımı gerçekten istediğimi sanıp teşekkür mü edeceksiniz?Hadi cevabınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder