12 Temmuz 2011 Salı

Aziz Yıldırım'ın Bir Talebi Var





Aziz Yıldırım'ın bu talebi kabul edilir mi bilemem ama öncelikle bir insan olarak düşündüğümüzde gerçekten üzüntü verici.Eğer bu soruşturma sportif olmasının yanında ağırlıkça daha çok siyasi bir soruşturma ise bir üst mahkemenin bu talebi kabul etmeyeceğini öngörebiliriz.Bunun örneklerini birçok kez gördük.Durumları ağır olduğu halde mahkeme izin vermedi ve sonuç çok vahim oldu.Umarım o olaylar bir kez daha tekrarlanmaz.Eğer önceliğimiz bir insanın sağlığı ise...


"Çeşitli hastalıklarım vardır, kalp damarlarımda problemler vardır, stent takılıdır, diyabet yani şeker hastasıyım, tansiyon problemim bulunmaktadır, böbreklerimde belirlenmiş bir kist ya da bir kanser oluşumu söz konusudur, yapılan tetkiklerde raporlara yansıdığı şekilde beyinde hipofiz bölümünde yine bir kanser oluşumu tespit edilmiştir, yani sözün kısası vücudum bir çok yönden iflas etmiş bir haldedir. Ben hakkımdaki iddialarla kulüp başkanlığım devam etsin etmesin mücadele etmek istiyorum, hiç bir şekilde işlemediğim bir suçlamayla karşı karşıya kaldım, böyle bir suçlamayla muhatap olmak beni derinden yaralamıştır. Tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılmamı talep ederim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder