28 Temmuz 2011 Perşembe

Shakhtar Maçının Faturası 2 Maç



Fenerbahçe - Shakhtar maçında çıkan olaylar hakkındaki düşüncelerim belli.Kulübe sahip çıkmak adına yapılan bu tür hareketler kulübe daha çok zarar vereceğini söylemiştim.Fenerbahçe ağır cezalar alabilir demiştir.Dediğim oldu ve Fenerbahçe 2 maç seyircisiz oynama cezası aldı.Ne demek bu?Federasyon'un kararı ne olursa olsun kulübümün yanında olmam gereken ilk maçta yanında olamayacağım.Küme düştüğünde yanındayım mesajı veremeyeceğim.Ceza almadığı zaman haklılığımı haykıra haykıra söyleyemeyeceğim.Peki ne nedenden dolayı takımımın yanında olamayacağım?Kendine vazife çıkararak kulübünü seven ve sahip çıkacak tek kişi sanan birileri yüzünden...Onlar yüzünden ben sesimi duyuramayacağım.Olası ceza sonrası başınızı eğmeyin, ben yanınızdayım diyemeyeceğim.Gerçekten sahaya giren arkadaşları kutluyorum.Aziz Yıldırım'a gösterdiğiniz desteği biraz da Fenerbahçe'ye gösterseydiniz.Yazık gerçekten...

Bu arada polis sahaya girenleri yavaş yavaş tespit etmeye başladı.Yanılmıyorsam 4 kişi gözaltına alınmış.Arkası gelir diye düşünüyorum.Belki arkadaşlar sahaya girerek gözaltına alınıp Aziz Yıldırım'a olan desteklerini içeride de göstermek istemiş olabilirler.Bu kafadaki insanlardan beklerim açıkcası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder