13 Temmuz 2011 Çarşamba

Krampon Haberleri - 22



Chelsea'nin Andres Villas Boas ile anlaştığını duyurmasından sonra Guus Hiddink'in nasıl bir tepki vereceği merak konusu oldu. Ve o, konuşmak için krampon.net'i seçti.

Muhabir: İyi günler sayın Hiddink. Öncelikle röportaj teklifimizi kabul ettiğiniz ve bizi kırmadığınız için krampon.net adına teşekkür etmek istiyorum .

Hiddink: Asıl ben teşekkür etmek istiyorum. Birileriyle bu konuda konuşmam lazım. Ben de neler olduğunu anlamadım ve halen çok şaşkınım. Dün gece tv'de zapping yaparken o haberi gördüm. Sabaha kadar gözüme uyku girmedi.

M: Hazır konuya girmişken... Nasıl oldu bu? Yani basın hep sizin Chelsea ile anlaştığınız yönünde haber yapıyordu ve bir anda ne olduysa Villas Boas ismi gündeme geldi ve anlaşıldığı duyuruldu. Bu konudaki görüşleriniz neler?

H: Ben de anlamadım valla. Önce güzel güzel Abramovich ile konuştuk anlaştık. Arda'yı da götürecektim. Zaten en çok o çocuğa üzüldüm. Geçen hafta da size konuşmuş, artık A.Madrid'e gitmek istemediğini belirtmiş. Ben de onu Chelsea'ye götürecektim. Herhalde büyük bir bunalıma girecek.

M: Evet bize duygusal bir röpörtaj verdi. A.Madrid'in yıldız oyuncu satmasını kendisinin oraya gitmek istemesine bağladı. Ben yıldızlarla oynamak istiyorum demişti. Konumuza dönersek Villas Boas için sözleşme fesih bedeli olarak Porto kulübüne 15 milyon euro verildiği söylendi. Bu konuda ne diyeceksiniz?

H: Zaten en çok üzüldüğüm konu o oldu. Abramovich bana "bu aralar sıkışığım sende varsa ver, sonra ben sana veririm" demişti. Gitti elin çocuğuna (Villas Boas'ı kastediyor.) 15 milyon euro vermeyi kabul etti. Sizin aracılığınızla küstüğümü belirtmek istiyorum. Bi' daha da Chelsea'ye gelmem.

M: Tekrar teşekkürler sayın Hiddink. Umarız, A Milli takımımızı 2012 Avrupa Şampiyonası'na taşır, bizi sevince, mutluluğa boğarsınız.

H: Zaten sırf Abramovich'e inat için götüreceğim ve en az final oynayacağız. Pişman olacak pişman. El kadar bebelerle(Villas Boas'ı kastediyor.) olacak iş değil!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder