5 Temmuz 2011 Salı

Krampon Haberleri - 16



Futbol tarihinin en iyi takımlarından biri olarak gösterilen Barcelona'nın kalecisi Victor Valdes ile konuştuk. Kendisinin bir hayli dertli olduğunu yerinde tespit ettik. Uzatmayalım, işte o röportaj:

K.M.(Krampon Muhabiri): Öncelikle teşekkür ederiz röportaj için, Barcelona kalecisi olmak nasıl bir şey?

V.V (Victor Valdes): Tabi bazı maçlarda kaleye şut gelmediği oluyor. Bazen şizoya bağlıyorum, kendi kendime konuşuyorum, maçtan kopuyorum. Arada banada pas atsınlar istiyorum, bana niye pas atmıyorlar diyorum, benim niye pas atıcak arkadaşım yok diyorum.

K.M: Gerçekten psikolojin bozulmuş, kaleydeyken aklından neler geçiyor?

V.V: Bunalımdayım, depresyondayken ben de kadınlar gibi saç modelimi değiştireyim diyorum ama o yol da bana biraz kapalı. Kaledeyken bazen laptopu getirsem maillerimi baksam diyorum ama Pep sıcak bakmıyor. Canım sıkılınca stada bakıyorum, ulan zamanında ne stat yapmışlar. 100 bin kişilik stat, kişi başı 10 Euro desen, iyiii, e iyiiii.

K.M: Peki kimi örnek alıyorsun kaleci olarak kendine?

V.V: Kendime yatarak para kazanan meslektaşlarımı örnek alıyorum. Yani hepsini. Bir tek ben ayaktayım. 90 dakika dikiliyorum, belim kopuyor arkadaş.

K.M: Umarım profesyonel destek alıyorsundur Valdes, teşekkür ediyoruz ve imzalı formanı rica ediyoruz senden.

V.V: İmzalı formam yok ne yazık ki, genelde maçlarda hep aynı formayı giyerim. Maçta formam kirlenmiyor. Dışarda tişört olarak giyiyorum, kotun üstüne fıstık gibi oluyor.

K.M: Tamam Valdes burada kesmek zorundayız, görüşmemek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder