29 Temmuz 2011 Cuma

Biz Ne Yaptık da...



Emenike Spartak Moskova'ya satıldı ya hemen dedikoducular başladı.Acaba Fenerbahçe bir duyum aldı da o yüzden mi Emenike'yi sattılar?Bu sorunun cevabı evet de olabilir hayır da olabilir.Orası şu an bizi ilgilendirmiyor.Emenike'nin gidişi ile ilgili sorulacak ilk soru bir futbolcuyu ülkeden kaçıracak ne yaptık?Arkasına bakmadan giden, bir daha Türkiye'ye gelir misin sorusuna hayatta diyen bir futbolcuyu, bir insanı futbol sistemimiz içerisinde nasıl yarattık?

Bir futbolcu düşünün.Bir maçta sakat olmamasına rağmen oynamadı diye haberleri çıkan bir futbolcu düşünün.Sakatlıktan dolayı değil de başka anlaşmalar sonucu oynamadı yorumları yapılan bir futbolcu...Daha sonra zaman zaman siyahi oyuncular hakkında çıkan haberlerden biri olan yaş konusuyla birlikte yine gündemde olan bir futbolcu...En son olarak da sakattı değildi iddiaları yüzünden gözaltına alınıp, 4 gün gözaltında tutulup daha sonra suçsuz olduğu anlaşılınca serbest bırakılan bir futbolcu...Bütün bunlar 2-2.5 ay içerisinde oluyor ve bütün iddialar ve yapılanlar da bir insanı üzecek cinsten.

Söyleyin şimdi.bütün bu olaylardan sonra hangi futbolcu, bırakın futbolcuyu hangş sıradan bir insan gitmeyi düşünmez.Haksız yere hakaretlere uğrayan, haksız yere suçlanan bir insan o ortamdan uzaklaşmayı istemez.O yüzden bırakalım Fenerbahçe haber aldı mı diye.Kendimize şu soruyu soralım.Bir futbolcuyu ülkemizden kaçıracak, bir daha gelmemeyi düşündürecek ne yaptık?


"Çok üzgünüm. Her şeyden önce bu kulüp, taraftarlar, sizler beni çok sevdiniz. Ben de sizleri çok sevdim. Çok erken bir ayrılık oldu. Özelikle Aykut hoca ile çok özel bir ilişkimiz vardı. Bu kulüp için bir şeyler yapmak istiyordum. Ancak bu ülkede çok ilginç şeyler yaşadım. İlk önce benim için oynar-oynamaz tartışması yapıldı. Daha sonra yaşımla ilgili beni çok üzen bir iddia ortaya atıldı ve hayatımda ilk kez bir güvenlik soruşturması sürecine girdim, tutuklandım, 4 gün içeride hapis kaldım. Çok istememe rağmen böyle bir futbol ikliminde yapamayacağımı anladım. Psikolojik olarak kendimi iyi hissetmiyorum. Açıkçası kafamın içi iyi değil. Herkese teşekkür ediyorum. Arkadaşlarımı, yöneticilerimi, hocalarımı, teknik heyettekileri, oyuncuları ve taraftarları çok özleyeceğim. Psikolojik ve kafa olarak kendimi rahat hissetmiyorum" 

Emenike

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder