14 Mart 2011 Pazartesi

Kobe Mesaj mı Verdi Yoksa Şov mu Yaptı?



Miami Heat maçı sonrası Kobe 1 saat boyunca şut idmanı yaptı.Bu tüm NBA çevrelerinde tartışma konusu oldu.İki görüş var.Birincisi Kobe'nin ne kadar profesyonel olduğu ve iş ahlakının yüksek olduğu şeklinde, ikincisi ise Kobe'nin bu idmanla şov yaptığını şeklinde.Ben açıkcası ikisinden de birazcık olduğunu düşünüyorum.Hem yenilgi sonrası takım arkadaşlarına mesaj vermek istemiş olabilir hem de Miami oyuncularına gözdağı vermek istemiş olabilir.tabiki dışarıdan baktığımızdan bunun biraz şova kaçtığını düşünebiliriz ama Kobe'nin ilk amacı şov değildir diye düşünüyorum.Ama şunu da belirtmeden geçmeyeyim.ben olsam rakip sahada çalışacağıma kendi sahamda çalışırdım.Çünkü hem o çalışma sırasında çalışanları ekstradan bekletiyorsun hem de ertesi gün maç var ve dinlemen gerekiyor.Mesaj vermek istemiş olabilir ama bana göre yanlış zamanı seçti.Yine de Kobe'nin yaptığını takdiir ediyorum.Aynen devam Kobe...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder