23 Mart 2011 Çarşamba

Gözünü Seviyim Karışma Güiza



''O kadroyu bozmak da zor. Onlara büyük saygı duyuyorum. Ancak ben kendi adıma elimden gelenin en iyisini yapmaya, antrenmanlarda büyük bir özveriyle çalışmaya devam edeceğim. İnşallah ben de gelecek maçlarda süre alır ve şampiyonluğa giden bu yolda arkadaşlarıma yardımcı olabilirim.Özellikle fizik anlamında çok iyi olduğumuzu söyleyebilirim. Önümüzde Bursaspor maçı var ve biz o maçı da kazanarak galibiyet serisini devam ettirmek istiyoruz. Çok iyi bir çalışma ve arkadaşlık ortamımız var. Umarım Bursaspor karşısında da istediğimiz futbolu sahaya yansıtabiliriz.''

Daniel Güiza

Daniel Güiza sakatlığından dolayı uzun süre ortalıkta yoktu.İyileşti ve artık takımda kendisine yer verilmesini istiyor.Elbette her futbolcu takıma faydalı olmak ister ama Güiza lütfen sen forma forma diye ortalığı karıştırma.Hazır takım iyi gidiyor, galibiyet serisi yakalamışız, sen de çıkıp ben de oynamak istiyorum diyerek düzeni bozma.Senin oynayacağın zaman bellidir.Şampiyonluğu son haftaya kadar ilan ederiz.İşte o zaman sen de son hafta formanı giyer sahaya çıkarsın.Öbür türlü sakın ha oynayacağım diye tutturma.Daha unutamadık seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder