25 Mart 2011 Cuma

Altın Bidon'un Daimi Üyesinden Açıklamalar



"Barcelona bence dünyanın en iyi takımı ama ben Real Madrid Teknik Direktörü Jose Mourinho'yu çok beğeniyorum ve onun sayesinde Real'in önümüzdeki sene daha başarılı olacağına inanıyorum. Büyük takımların benimle ilgilenmesi gurur verici bir durum ama zaten ben de büyük bir takımda oynuyorum ve burada kalmak istiyorum."

Felipe Melo

Son senelerde insanlarda bir alışkanlık başladı.Herşeyi Barcelona ile karşılaştırıyorlar.Özellikle futbolcular Barcelona'ya iyi takım diyorlar ama oynamak istediği veya desteklediği takım farklı.bunun nedeni bence Barcelona'nın her oyuncu için uygun olmaması.Yani bir oyuncu ne kadar yıldız oyuncu olsa da Barcelona'nın futbol anlayışına uymuyorsa Barcelona'da barınamaz.O yüzden Barcelona futboluna uygun olmayan oyuncular oraya uygun olamamanın verdiği kıskançlıkla Barcelona'ya sürekli taş atıyorlar.Oyuncular tarafından bu tür açıklamalar geldikçe Barcelona'nın ne kadar büyük futbol anlayışına sahip olduğunu görüyorum.Altın Bidon yarışmalarında her zaman üst sıralarda kendisine yer bulan bir oyuncunun Juventus'ta kalmak istemesi de gayet doğal :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder