30 Mart 2011 Çarşamba

King Kong Volkan



"Ben bile bazen kendimi tanımıyorum. Kurtarışı yaptıktan sonra ağzım açılmış. Hatta King Kong’a benzetmişler beni. Ama o an yaşadığım duygu çok değişikti. Bu gibi durumlarda bazen tepkisiz kalıyorum, bazen de çıldırıyorum. Bu, o anki durumuma, rakibe göre değişebiliyor. Maçı kazanmak adına çok konsantre olmuştuk. 1-0 öne geçtikten sonra da kontrollü oynadık. Kazanmamız gereken bir maç olduğunu düşündük ve çok fazla yan pas yaptık. Dün bizim için önemli olan kazanmaktı. Ben de son dakikalarda üzerime düşen görevi yaptığım için çok mutlu oldum ve öyle bir görüntü ortaya çıktı"


Volkan Demirel


Ligde hangi maç olduğunu hatırlamıyorum(Kasımpaşa olabilir) ama penaltı kurtardıktan sonra hiç sevinmemişti.Sonucu çok doğal karşılamıştı.Ne sandınız tabi ki kurtarıcam der gibi.Dünkü maçta ise kendini aştı ve uzun zamandır ondan görmediğimiz bir şekilde sevindi.Volkan'ın böyle sevindiği anlar olarak bir Sevilla maçını hatırlarım.Helal olsun Volkan.Bu seneki performansın süper.Nazar değmesin.

1 yorum:

  1. Bir de malumumuz Beşiktaş maçı vardı. Bobo'nun penaltısından sonra da sarı kart görecek kadar çok sevinmişti...

    YanıtlaSil