29 Mart 2011 Salı

Bir Özür ile Kapanır mı?



"Öncelikle koçumuz Laszlo Ratgeber’den, takım arkadaşlarımdan ve taraftarlarımızdan özür diliyorum. Fenerbahçe’de olmaktan dolayı çok mutluyum. Zor bir sezon geçiriyoruz. Elimden gelenin en iyisini yapmak için mücadele ediyorum. Fenerbahçe forması altında şampiyon olmayı çok istiyorum. Takım arkadaşlarımla gurur duyuyorum. Özellikle Ratgeber’den ve herkesten çok özür diliyorum.


Angel McCoughtry


“Bugün öğlen saatlerinde yanıma gelen Angel, benden özür diledi. Ayrıca akşam saatlerinde yapılan antrenman öncesinde oyuncuların önünde benden bir kez daha özür dileyen Angel, Samsun Basket maçında yeterince süre alamaması sonrasında o anki ruh haliyle bu ifadeleri kullanmış. Uzun zamandır basketbolun içindeyim, herkes benim nasıl bir koç olduğumu ve nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu bilir. Özürünü kabul ettim. Biz Fenerbahçe Camiası olarak büyük bir aileyiz. Bu tür sorunları içimizde halletmeliyiz. Biz iyi bir takımız. Şimdi önümüzde önemli maçlar var. Onlara konsantre olmalıyız. Birbirimize destek vererek, bütün enerjimizi oyunumuza yansıtmalıyız.” 


Laszlo Ratgeber


Bu sezon takıma yeni katılan Angel McCoughtry Samsun Basket maçında az süre almasından sonra koça ağır ithamlarda bulunmuştu.Angel koçun ırkçı olduğunu ve siyahi oyuncuları yeteri kadar oynatmadığını söylemişti.Bu hakikaten kabul edilebilir bir açıklama değil.Angel özür dilemiş, o anki ruh halimle söyledim demiş ama bu sözler özürle geçiştirilemez.Angel koça kötü koç, birşeyden anlamıyor dese anlarım ama sen koça ırkçı diyerek en ağır ithamı yapıyorsun.Özür dilenmiş ve konu kapanmış gibi gözükebilir ama ben bu sezondan sonra Angel'in bir daha Fenerbahçe forması giyeceğini düşünmüyorum.Gelir gelmez taraftarın sevgisini kazanan Angel bu hareketiyle baya puan kaybetti.Angel'den tek beklentimiz sezon sonuna kadar mutlu sona kadar elinden geleni yapmasıdır.Sonrası zamanı gelindiğinde düşünülür.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder