12 Kasım 2011 Cumartesi

Volkan ve Emre Oturup Düşülmeli



Milli Takımın kötü olması kadar Volkan ile taraftarlar arasında meydana gelen olaylar da konuşuluyor.Bazı insanlar Volkan'a sahip çıkıyor, bazı insanlar ise Volkan'ı haksız buluyor.Bir Fenerbahçeli olarak şunları söylemek istiyorum.Volkan sonuna kadar haksız.Skor 3-0 olduktan sonra takımdan umudu kesen taraftarlar tepkilerini göstermek için Volkan'a top geldiğinde alkışlama yolunu seçmişler.Tepkilerinde haklılar veya haksızlar orasını tartışabiliriz ama tepkilerini gösterme yolu son derece doğru.Hiçbir yanlışlık yok.Volkan aşırı tepki gösterdi ve işler çığrından çıktı.Bu konuda Volkan'ı haklı bulmam söz konusu olamaz.İşin asıl ilginç tarafı kendisini alkışlayan taraftarlara küfür eden Volkan'ı sakinleştirmeye gelen Emre'nin de Volkan'a sakin ol dedikten sonra küfür etmesi.Volkan ve Emre sık sık taraftarlar ile iletişime! giren oyuncular.Nedenini bilen biliyor.Biraz da kendilerini düşünsünler.

9 yorum:

  1. Peki neden sadece Fenerbahçeli futbolcular? Ayrıca bu protesto ilk defa dün yapılmadı, önceki milli maçlarda da yapıldı, Volkan, Emre haklıdır ya da haksızdır onu tartışmıyorum ama soruyorum neden sadece Fenerbahçeli futbolcular?

    YanıtlaSil
  2. Sen bu yazini maci stadta seyredipte mi yazdin yoksa tv ekranlarinda gördüklerinden/duyduklarindan mi yazdin dogrusu merak ettim.

    YanıtlaSil
  3. yahu sen beleştepede oynan son maçları izlemedin heralde orada oynanan her maçta bunlar oluyo hem de maçın başından sonuna kadar,sen ses yayına gelmiyo diye duymuyosun galiba,açılan pankartı görmedin tabi ahkam kesiyosun salak salak yazılar yazma,volkanın ve emrenin tepkisi maçın sonunda geldi ilk yarının ortalarından itibaren bu tepkiler yapıldı,hem emreye hem volkana hem gökhana,biz kimlerle nelerle uğraşıyoz sen nelerle...!mustafa

    YanıtlaSil
  4. Gördügüm kadariyla sordugum bir soru bile sansüre takilmis! Ne diyelim, öyle olsun. Saglicakla kal.

    YanıtlaSil
  5. @Borazan sorduğun soruyu sansürlemedim.Yoğunluktan dolayı bugün girebildim bloga.O yüzden gecikmeli olarak sorunu yayınladım.

    Soruna gelince statta olmam veya televizyon başında olmam bu yazının içeriğini değiştirmez.Fikrim neyse onu yazdım.Neden bu soruyu sorduğunu söylersen daha iyi anlaşırız diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  6. @mustafa açılan pankartı da biliyorum, taraftarların tepkilerini de.Taraftarların yaptıkları kadar Volkan'ın, Emre'nin yaptıkları da yanlış.Dediğim sadece bu.Ayrıca hatırladığım kadarıyla Gökhan'a bir şey söylenmedi belki de ben kaçırmış olabilirim.

    Ayrıca farklı düşüncelere sahip olabiliriz ama düşüncelerimizi söylerken daha seviyeli olursak daha iyi olur.Beni hiçbir şekilde etkilemez bu tür laflar.Benim derdim sağlıklı bir şekilde düşüncelerimizi paylaşalım.

    YanıtlaSil
  7. seviyemi kaybettiğim için özür dilerim yanlız maçtan itibaren medyamızda bilinçli ve sistemli öyle bi hava estirildiki sanki hiç bişey yokken volkan taraftara küfretti emre hareket çekti, medyanın bu tavrını görmek beni deli ediyo vallahi,üstüne bide sizden bu yazıyı görünce patladım galiba...(mustafa)

    YanıtlaSil
  8. Selamlar,
    yanlis yorumladigim icin kusura bakma. Ben de yogunum, derdini iyi anliyabiliyorum.
    Gelelim konuya.
    Ben ne Volkan'i, ne Emre'yi ne de Gökhan Gönül'ü (ki ona da bir sürü küfür edildi) savunmak icin yazmadim, yazmiyorum da. Fakat bu futbolculara sadece ve sadece Fenerbahce'li olduklari icin "Ibne sikeciler" diye baslayip bir sürü küfür ediliyor ise bunu gercekten daha derin düsünmek lazim. Üstelik bu stadta oynanan her macta bu böyle. Bu kabullenilebilir bir durum degil. Milli degerlerden filan girmek bana göre sig bir yaklasim olur. Ayrica yok kötü oynadilar diye küfür ettik yalani da cok siritiyor.
    Biz "Ulan bana yok söyle yan baktin, yok böyle düz bakmadin" diye kavga cikarip, birbirimizi bogazlayan bir milletiz. Ama sahaya cikip 90 dak. top oynayan baska bir takim sporcusuna da 100 dak. küfür etme hakkini kendimizde görebiliyoruz. Koca koca pankartlar acip esine hakaret edebiliyoruz. Bu küfürleri yiyenler, bu hakaretlere maruz kalanlar da susup baslarini öne egsinler filan diye mi bekliyoruz?
    Bu delikanlilarin ne özellikleri var ki bu kadar küfürü, bu kadar hakareti kaldirabilsinler? Hepsi birer Gandhi mi?
    Al oglum sana yilda 3 milyon euro, ama istedigim kadar da söverim ha, kizmiycan bak! Böyle bir sey mümkün degil. Bunlar maymun degiller.

    Isin ilginc tarafi FB haricindeki diger oyuncular (artik niye böyleyse) sagira yatiyorlar. Yani senin kaptanin senin kalecin senin sag bekin senin seyircinden sadece Fenerbahce'li olduklari icin o kadar küfür yiyiyorlar ve sen bunu kabulleniyorsun! Asil onlara sormak lazim "Beyler gercekten ayni formayi mi giyiyorsunuz" diye!

    YanıtlaSil
  9. @mustafa

    önemli değil.Arada olur böyle.

    @borazan

    tabiki bu oyuncular da insan ve bir yere kadar kulaklarını kapatıyorlar.Benim demek istediğim ne kadar haklı olsa da bari oyuncular miili formanın bu işe karışmasını engelleyebilseydi.
    Beni üzen bir milli maçta bunların olması.

    Son söylediğin çok doğru.Milli formayı paylaştıkları arkadaşlarına bunlar yapılırken onların susması garip gerçekten.Bana göre onlar da tepki görmekten korktu.o yüzden seslerini çıkarmadılar.

    YanıtlaSil