20 Kasım 2011 Pazar

Kanıksamak...


Maçın konuşulacak bir tarafı olmadığı için maç içindeki görüntülerden bahsedelim.İlk olarak mide bulandırıcı bulduğum deplasman yasağı kararını protesto eden taraftarlara teşekkür etmek istiyorum.Belki tribünler kısa süreli boş kalmasından dolayı oyuncular maça konsantre olamamış oabilir ama mide bulandırıc kararı protesto etmek de gerekliydi.Deplasmanıma dokunma diyoruz.


Geldiği günden beri bir türlü beklenen performansı veremedi Bienvenu.Ondan bir Niang olmasını bekledik ama olamayacağını görmemiz gerekiyor.Bu maçta golünü attı ama net bir gol olmadı.Bu sezon sadece kafayla attığı golde net vuruş yaptı.Alex ile uyumu yakalamış değil.Aykut Kocaman'ın da maç sonunda dediği gibi bu bölgeye transfer şart.Bienvenu beklenildiği gibi çıkmamışken, Semih formsuzken bir golcü şart.


Uzun zaman sonra ilk 11de şans bulan Uğur Boral oyundan çıktıktan sonra direk soyunma odasına gitmesi hoş değildi.Ortada bir tepki var mıydı varsa da kime bu tepki diye sormak istiyorum.Bu tür durumlarda tepki genellikle hocaya oluyor ve dünkü maçta Aykut Kocaman'ın hatasını göremiyorum.


Bir insan kötü bir görüntüyü sürekli görmeye başladığında bir süre o görüntüyü kanıksamaya başlıyor.Hep oluyor deyip olayından üüstünden geçiyor.Emre Belözoğlu dünkü maçta Gökhan Gönül'e sataştı ve hiç hoş olmayan görüntüler ortaya çıktı.Gökhan Gönül ne yaptım abi diye sürekli söylenirken Emre el kol hareketlerine çoktan başlamıştı.Dünkü olay ne sabepten çıkarsa çıksın, Emre hangi ruh haliyle olursa olsun bir oyuncu böyle davranmamalı.Bazı Fenerbahçeli arkadaşlar Emre'yi Fenerbahçeli olarak benimsemiş olabilirler ama ben Emre'yi Fenerbahçe'ye transfer olmuş bir oyuncu olarak görüyorum.Gökhan Gönül'ü hatta Alex'i Emre'den daha Fenerbahçeli görüyorum.Benim gözümde Tümer Metin neyse Emre Belözoğlu de odur, Cristian neyse Emre odur.O yüzden bir Fenerbahçeli nasıl bu hareketleri yapar demiyorum artık.Çünkü gözümde artık Fenerbahçeli değil, Fenerbahçe'de  parasını kazanan bir oyuncu.Eğer Emre kendisini Fenerbahçeli Emre olarak hatırlatmaya çalışıyorsa hiç uğraşmasın öyle hatırlanmayacak.En azından ben öyle hatırlamayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder