6 Kasım 2011 Pazar

Böyle Saçma Ceza Olmaz



Beşiktaş - Fenerbahçe maçının son dakikalarında Beşiktaş tribünlerinin sahaya atkı atma olayını takdir etmiştik ve bunu düşünenlere teşekkür etmiştik.Çünkü burada amaç yabancı madde atmak değil Van'daki depremzedeler için bir yardım idi.Ama gelin görün ki bazı insanlar bunu yabancı madde oalrak algılamış ve Beşiktaş'a 20000 TL para cezası vermiş.Ben bu kadar saçma karar görmedim.Maçın duraklamasına neden olmuş olabilir ama ceza verirken önce niyete bakılsaydı bu cezanın verilmemesi gerektiği anlaşılırdı.Eminim ki bu cezayı verenler de biliyor ki bu atkılar yardım için atıldı.Ama cezayı verenler kitapta ne yazıyorsa onu uygulamayı seçmişler.Hadi ceza vermeyi düşünüyorsunuz bari cezayı sembolik yapsaydınız.Mesela 20000 TL yerine 1 TL yapsaydınız cezayı.Daha şık durmaz mıydı.Hem böylece kuralı da uygulamış olurdunuz.Yazık gerçekten.Bu atkıların atılmasını rakı şişesini atmakla bir tuttunuz ya size daha ne söylenir ki.

2 yorum:

  1. Bu federasyonu Galatasaraylılar ve Beşiktaşlılar sevmiyor Fenerbahçeli diye, Fenerbahçeliler sevmiyor en büyük darbeyi (champions league olayı) kendileri yedi diye arkalarında dur(a)madı diye. Türk futbolunun marka değerini biraz düşünen insanlar sevmiyor play-off ve haftada 3 maç oynatılıyor (Derbi çarşamba ve 19:30 şaka gibi) diye. Yazıda bahsettiğin gibi saçma sapan tutarsız ve mantıksız yaptırımlar uyguluyor diye. Ben anlamadım ki kim seviyor bu federasyonu. TFF'nin kulağını çekecek bi kurum kuruluş yok mu bu ülkede arkadaş. Bizi Türk futbolundan soğutmaya son sürat devam ediyor bu federasyon. 11/12 sezonu şampiyonu kim olursa olsun gözümde değeri yok. Böyle saçma bir lig, ancak böyle saçma adamların olduğu bir federasyonla olur..

    YanıtlaSil
  2. Son derece haklısın.Spordan gelen isimler yönetime talip olmadıkça bu işler böyle devam eder gibi duruyor.

    YanıtlaSil