9 Kasım 2011 Çarşamba

Hamit Real Madrid'den Ayrılmaz



Ocak transfer dönemi yaklaştıkça haberler çıkmaya başladı.Bizi ilgilendiren haber ise sezon başında Real Madrid'e transfer olan Hamit Altıntop'un sezon arasında takımdan ayrılacağı haberiydi.Beklediği gibi olmadığı ve takımdan ayrılmak istediği söyleniyordu.Gerçi bazı kaynaklarda Hamit'in ayrılmak istemediği yazıldı ama bir kere bizim medyaya malzeme verildi.

Sezon başında transfer olan Hamit neden ayrılmak ister diye düşünüyorum ama tam anlamıyla cevap bulamadım.Fazla şans bulamıyorum diye ayrılmak istiyorsa o zaman en başta Real Madrid'e gelemeyecekti.Çünkü Hamit kadroya girmenin zor olacağının farkındaydı ve oynadığı bölgede ilk tercih olacak bir oyuncu değildi.Bunu bile bile gittiğin bir takımdan sezon arasında ayrılmak istemesi bana mantıklı gelmiyor.

Sezon başında bonservisi elinde olduğu için istediği takımla anlaşma avantajı vardı ve Hamit Real Madrid'i seçti.Eğer ayrılmak haberleri doğru ise Hamit gülü sevdi ama dikenine katlanamadı gibi bir durum ortaya çıkıyor.Ben sezon arasında ayrılacağını düşünmüyorum ama hiç belli olmaz.Kafaya koymuşsa Real Madrid'den ayrılabilir.Ama bana göre sezon sonuna kadar durması gerekir.Mourinho Hamit'i uzun maratonda  belli maçlarda kullanacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder