4 Ekim 2010 Pazartesi

Hedo'nun Sezon Hakkındaki Görüşü



"Geçmişte iyi veya kötü ne yapmış olursan ol, bu yeni bir yıl. Geçen sezon iyi bir sene geçirmemiş olmamın bir önemi yok. İyi bir yıl geçirmiş olsaydım yine de elimden geleni yapıp kendimi geliştirmeyi sürdürmem gerekirdi. Sadece sistemi öğrenmeyi denemeye devam etmeli ve yeni takım arkadaşlarımla birlikte oynamaya alışmalıyım. Rotasyona doğru bir şekilde girmek istiyorum.''


"Doğru noktayı bulmam, hızlı hücumda koşmam ve setleri öğrenmem gerekiyor. Şimdilik iyi gidiyor. Oyuncuları tanıdığımda ve maç içinde topu nerede almak istediklerini anladığımda çok daha iyi olacak. Takım arkadaşlarıma ayak uydurmam lazım ve umarım birkaç boş şut da bulacağım.''


''Daha önce dört numaralarla eşleştim ama bunlar kısa sürelerdi. Yeni bir takıma geldiğinizde mutlaka yeni mücadeleler olur. Bu benim üzerinde çalışmam gereken büyük bir nokta ve daha fiziksel oynamama yardımcı olacak. Savaşıp en iyisini yapmalıyım.''


''İşin içinde takım oyunu olacak, dolayısıyla çok yardım alacağım. Hala bire birde elimden gelenin en iyisini yapmam gereken bir durumda olacağım. Benim  işimi kolaylaştıracak ve takımıma yardım edecek şeyleri yapmayı deneyeceğim. Öncekinden daha sıkı çalışmalıyım ve tuttuğum uzunların önüne geçmeliyim. Topu kolayca yakalamalarına izin veremem. Bu sorun yaratır. Bunlar üzerinde çalışmam gereken küçük şeyler. Umarım takıma katkı sağlayacak kadar iyi olurum.''

Hidayet Türkoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder