28 Ekim 2010 Perşembe

Bakalım Özlediğin Taraftar Seni İstiyor mu?



"Taraftarımız, bana geldiğim ilk günden itibaren çok destek oldu, en zor zamanlarda hep yanımda oldular. Ben onları hayal kırıklığına uğrattığımı biliyorum, fakat bundan sonra onlara şampiyonluk mutluluğunu yaşatmak için elimden geleni yapacağım. İlk golü atmak ve bunu onlara hediye etmek için sabırsızlanıyorum. Onları çok özledim."

Daniel Güiza

Daniel Güiza futbol oynamayı özlemiş olabilir ama şuan için Fenerbahçeliler onu kabul edeceklerini düşünmüyorum.Güiza artık kendisine yapılanları o kadar kabullenmiş ki taraftarların kendisinin zor zamanlarında yanında olduklarını söylüyor.Maalesef doğru değil Güiza.Özlediğin taraftarlar seni ağlattılar unutma bunu.Umarım bunun farkındasındır ve sadece taraftara yaranmak için böyle demişsindir.Bakalım Aykut Kocaman Kazım'ı affettiği gibi Güiza'yı affedip takımda yer verecek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder