13 Ekim 2010 Çarşamba

Hata Rijkaard'ı Beğenmeyen Bizlerde mi?



"Böylesine zorlu bir göreve başlamak oldukça eğlenceli. İşimi çok seviyorum ve kendi tarzımı yaratmaya çalışıyor. Ama ne Ferguson gibi ne Rijkaard gibi ne de O'Neill gibi olacağıma inanıyorum. Onlardan öğrendiğim her şeyi kullanmaya çalışıyorum ama onlar gibi büyük takımları çalıştıracağımı düşünmüyorum. Öncelikli hedefim kendi tarzımı geliştirmek ve Landskrona'da başarılı olmak."


Larsson


Larrson futbolu bıraktıktan sonra teknik adamlık yapmaya başladı.Teknik adamlık kariyerinde boyunca örnek alacağı kişiler arasında Rijkaard da var.Rijkaard ülkemizde bir türlü hazmedilmeyen biri.Ne yaparsa yapsın her bir hatasını ön plana çıkardık.Bazen harikalar yaratıyor dedik, misal Galatasaray 8 de 8 yaparken, bazen de yerin dibine soktuk, misal bu sezon başı.Ben Rijkaard'a haksızlık yapıldığını düşünüyorum.Rijkaard'ın felsefesiyle elinin altındaki takıma bakarsanız zaten bunların olacağını görürsünüz.Neyse fazla derine girmek istemiyorum.Bizim sevmediğimiz, sırt çevirdiğimiz Rijkaard başkaları tarafından özel bir yere konuluyor.Bunu gördükçe hakikaten bizlerin her konuda ekstrem bir millet olduğumuz kanaatine hak veriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder