17 Eylül 2011 Cumartesi

Gözler Kewell'i Arıyor



Liverpool'dan beri kendisini takip ediyorum.Özellikle tarihi şampiyonlar ligi finalinde oynadığı için kendisine olan sempatim daha da artmıştı.Bir dönem ülkemize de uğramıştı.Galatasaray'a geldiğinde keşke bize gelseydi dediğimi hatırlıyorum.Karakteri ve profesyonelliğinden doalyı kendisini takdir ediyorum.Şu an her yaşı gelmiş oyuncu gibi ülkesine döndü.Ülkesi Avustralya'da kariyerine devam ediyor.Kendisini biraz daha Avrupa'da izleyebilseydik keşke.Açıkcası ben doyamadım.Fotoğrafta yalnız gözüküyor ama O'nu sevenlerin sayısı oldukça fazla olduğundan hiçbir zaman yalnız olmayacaktır.

2 yorum:

  1. bir dönem ülkemize de uğraşmıştı demen ilginç oldu. geçen sene gs'deydi.. =)

    YanıtlaSil
  2. Haklısın :) Sonuçta geçmiş bir zaman olduğu için onu "bir dönem" olarak niteledim :)

    YanıtlaSil