4 Kasım 2010 Perşembe

Michael Schumacher ve Felipe Massa ile Yaşama Dair



S: B-planı yapar mısın?
Felipe Massa: Bazen. Her zaman en doğru seçimi yapmak istersiniz ama çoğunlukla içinizde bunun için kavga etmek zorunda kalırsınız.Ama yine de bazen B-planı yaparım.
Michael Schumacher: Hayır.

S: Formula 1 aracı kullanmanın dışında, en sevdiğin uğraş nedir?
FM: Yaptığımız iş fazlasıyla hareketli, her gün farklı bir uğraş yaratıyor. Hobi dersek, futbol. Futbol oynamayı severim. Formula 1'den sonra en sevdiğim uğraş olduğunu söyleyebilirim.
MS: Paraşüt sporu.

S: Yarış haftasonlarında perşembe günü padok alanına geldiğinde, görmeyi en fazla beklediğin şey ne?
FM: Padok alanında sevdiğim pek çok insan oluyor. Onları görmek keyifli oluyor. Ancak otomobildeki yeni güncelleme paketi, gördüğüme en sevindiğim şey olur.
MS: Mühendisler.

S: Hayallerindeki randevu kiminle olurdu?
FM: Pek çok güzel insanla tanıştım şimdiye dek. Durumumdan oldukça memnunun.
MS: Hayalimdeki randevuyu gerçekleştirdiğim Corinna.

S: Seyrederken ağladığın bir film var mı?
FM: Film değil ama Eric Clapton'ın kitabında, oğlunu kaybedişini anlattığı bölümü okurken ağlamıştım. Eric iyi bir arkadaşım. O bölümü okurken, böyle bir trajedinin bu kadar harika bir insanın başına gelmesinin kesinlikle çok üzücü olduğunu düşündüm. Filmlere gelince, televizyon dizisi 24'ü seyretmeyi seviyorum.
MS: En son Slumdog Millonaire'de ağladım.

S: En çok korktuğun şey nedir?
FM: Yüksekten. Uçmaktan korkmam ama yüksek bir yerden aşağıya baktığımda oldukça ürkütücü oluyor. Beni asla bungee jumping yaparken göremezsiniz.
MS: Yükseklikten korkuyordum ama şimdi yok.

S: En son okuduğun kitap?
FM: Eric Clapton "Hayatım"
MS: Samuel Beckett'ın bir kitabıydı.Kitap ismi ve film isimlerini hatırlamakta kötüyümdür.

S: Rahatlamak için ne yaparsın?
FM: Evde oturur ve hiçbir şey yapamam. Belki biraz televizyon ama tamamen hareketsiz kalmak daha iyidir.
MS: Kırmızı şarap ve puro.

S: Nefret ettiğin beş şey?
FM: 5'te kalmayı başarabilir miyim bilmiyorum ama deneyeceğim. Yalan söyleyen insanlar. Sahte insanlar. Bol bacaklı hayvanların hepsi. Gün içinde yolculuk yapmak - geceleri hemen uyuyakaldığım için daha rahat oluyor.
MS: Yok.

S: Hayatında hiç saçlarını kazıttın mı? Düşünür müsün?
FM: Gençken bir kez denemiştim. Daha hafif hissetmiştim kendimi ama pek iyi görünmüyordu. Bir daha da denemedim.
MS: Tabiki.Neden olması?

S: Dövme veya piercing var mı?
FM: Piercing yok. Dövme, bilemiyorum. Artık çok genç sayılmam 29 yaşındayım. Daha genç olsaydım belki denerdim.
MS: Sadece geçici dövme var.

S: Okuldayken öğretmenlerin senin için ne düşünürlerdi?
FM: İyi bir çocuktum ama aynı zamanda çok da haşarıydım. Organize olamıyordum ve sürekli şaka yapmanın peşindeydim. Her zaman arka sıraları tercih ederdim. Biraz sorunluydum.
MS: İyi şeyler değil.

S: Çocukluk kahramanın kimdi?
FM: Önce babamdı. Sonrasında Pele.
MS: Bir kahramanım yoktu.

S: Pişmanlık duyduğun alışkanlığın var mı?
FM: Olduğuna eminim ama şu an hatırlamıyorum (gülüyor)
MS: Puro?Poker?Bunlardan pişmanlık duyacağımı düşünmüyorum.

S: Koleksiyonun var mı?
FM: Pek çok şey. Saatleri severim. Sanırım 50 tane saatim var.
MS: Saat belki.FAzla değil.

S: Yolculuklar esnasında en fazla özlediğin şey nedir?
FM: Oğlum ve ailem. Bazen bize katılıyorlar ama her zaman değil. Onları çok özlüyorum.
MS: Ailem

S: Kahveni nasıl alırsın?
FM: İtalyan gibi. Az ve sert.
MS: Sıcak sütle.

S: Yarış olmayan bir haftasonunda ne yaparsın?
FM: Uyurum.
MS: Ailemle birlikte kahvaltı yaparım.

S: İlk kullandığın araç neydi?
FM: 50 cc motorsikletim vardı altı yaşındayken. Harikaydı. Ancak annemi deli ederdi. Bir keresinde vücudumda tam 35 morluk vardı. Kolay bir çocuk değildim.
MS: A Fıat500.

S: En iyi pişirdiğin yemek hangisi?
FM: Yemek konusunda çok iyi değilimdir. Ama makarna yapabilirim. Oldukça kolay.

S: En son ne zaman gerçekten sinirlendin?
FM: Bunu söyleyemem.
MS: Gerçek sinirlenmemi?1998 Spa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder