30 Kasım 2010 Salı

Jose Mourinho & Pep Guardiola Maç Sonrası Görüşler



"Her zaman Barcelona'nın tamamlanmış bir ürün olduğunu söyledim. Çok uzun senelerin bir sonucu olduğunu söyledim. Real Madrid bugüne kadar çok iyi oynamış olsa da henüz Barcelona kadar olmadığını ve yapılacak çok iş olduğunu söylemiştim. Bugünün sonucu sadece iyi oynayanın ödülü, kötü oynayana da ceza oldu."


"Bizim için bu mağlubiyeti sindirmek çok kolay olacak. Bu sahadan bazen çok zor sindirilecek neticelerle çıktık. İnter ve Chelsea ile oynadık. Tabi ki kötü bir sonuç oldu ancak sindirmek zor değil."


"4-5 gol yedikten sonra değil, sadece kazandığın bir maç sonrası mutluluktan ağlayabilirsin. Mağlubiyete rağmen bir sonraki maça istekli çıkmalısın. Sonraki maçın cumartesi günü değil, yarın olmasını tercih ederdim. Çünkü kişilikli insanlar bu kadar kötü bir maçtan sonra tekrar maç yapabilmeli ve tekrar kazanabilmelidir."


"Yediğimiz ilk iki gol bizim suçumuzdu. Ancak 2-0'lık sonuçtan sonra iki yolunuz olur. Ya daha fazla pres yapıp, daha oynayarak denersiniz. Ya da kontrollü oynarsınız. Barca çok iyi bir maç çıkardı. İyi oynadıklarını söyleyebilirler. Ancak ben kendi takımımla ilgileniyorum. Kötü oynadık ama cumartesiden itibaren bu maçın tarihi bir olumsuz maç olduğunu göstereceğiz."


"İkinci devreye kötü başlamadık ancak yediğimiz 3. golden sonra maç bitmişti. Benim o anda tek istediğim takımın dengesini kaybetmemesi oldu. Sonuna kadar güzel bir şekilde götürmekti. Durumu değiştiremediğini anladığında kendini kötü hissediyosun. Oyuncularımın sahada verdikleri karşısında hayal kırıklığına uğradım. Artık maç sona erdi ve yarından sonra yapacak daha çok işimiz var."

Jose Mourinho

Tipik maçı kaybetmiş bir teknik adamın konuşması.Zekasına hayran olduğum Jose Mourinho'nun dünkü taktikle çıkmasından oturup bir düşünmesi gerekir.Tahminim O da maçtan sonra bunu düşünmüştür.




"Farklı şekilde oynuyoruz. Kimin daha iyi olduğunu zaman gösterir. Bunu şimdiden söylemek erken olur. Bizim iyi, onların kötü olduğunu söyleyemeyiz. Onlar çok iyi bir takım ancak biz çok iyi bir seviyede oynadık ve kazandık"


"Bu şekilde düşünmek doğru değil. Bu oyun anlayışı bizim uzun zamandır devam ettirdiğimiz bir sistem. Takım bilincine sahip oyuncularla oynuyoruz ve bunun doğru olduğunu düşünüyoruz."


"Messi'den daha komple bir oyuncu var mı ben bilmiyorum. Messi en iyisi. Ben hergün onunla antrenman yapıyorum. Sadece gol atmıyor, aynı zamanda oyunu her açıdan anlıyor. O yüzden sadece en iyisi Messi."

Pep Guardiola

Pep'e çok fazla iş düşmedi ama bu takımı bu oyun anlayışlıyla iyi idare ettiği için kendisine teşekkürü bir borç biliriz.Maçtan sonra da Cruyff ve Rexach'a bu oyun felsefesini yarattıkları için teşekkür etmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder