13 Kasım 2010 Cumartesi

Mehmet Topal da Şikayetçi Artık


En sonunda Mehmet de Milli Takım'a seçilememesinden duyduğu rahatsızlığı dile getirdi.Bundan öbce futbolseverler şikayetçiydi.Neden alınmıyor diye.Artık Mehmet de aynı düşüncede.Hiddink Hollanda ile yapılacak maç için aday kadroyu açıklarken yeni oyuncuların olduğubu söylemişti.Benim aklıma hemen Mehmet Topal gelmişti.Bu heyecanla kadroya bakmam ile sinirlenmem bir oldu.Mehmet Topal yine kadroda yoktu.Hakikaten anlamıyorum.O bölgede oynayan en istikrarlı oyuncularımızdan biri Nuri Şahin ve Selçuk İnan ile birlikte.Bu üçlüyle kuracağın orta saha ile Milli Takım'ın yukarılara çıkması muhtemelken ne hikmetse Mehmet Topal'ın performansını görmek adına yeni oyuncuların çağrıldığı bir aday kadroda Mehmet Topal yok.Bu kararla ilgili Oğuz Çetin "Bugün de yarın da alınmayan arkadaşlar hocanın bir takım kriterlerine uymadıklarından dolayı kadroya seçilmediklerini bilsinler." demiş.Mehmet Topal da "Bu kriterleri çok merak ediyorum." diyerek hislerimize tercüman olmuş.Hakikaten anlamak güç.Şunu düşünmeden de edemiyorum.Milli Takım bu sistemle oynadığında acaba Mesut Özil'i hangi bölgede oynatacaktık?Hocanın kriterleri Mesut'un da oynamasına engel olacak mıydı?Mesut'un fiziki durumunda dolayı ne Arda'yı kesebilirdi ne de Tuncay'ı.Bu yüzden iyiki de Türkiye'yi seçmemiş diyorum.Neyse konu Mesut'a dönmeden toparlayalım.Eğer Hiddink bir zamanlar Fatih Terim gibi bazı kriterlerden dolayı bazı oyuncuların ismini çizerse kaybeden Milli Takım olur.Ben açıkcası kriterlere uyan 34 yaşındaki Aurelio'yu seçeceğime kriterlere uymayan 24 yaşındaki Mehmet Topal'ı oynatırım.Hiddink'in de bir önce buna dönmesi gerekiyor.

"Her Türk futbolcusu gibi Milli Takım ne yazık ki profesyonelce bakabildiğim bir yer değil. Çünkü Ay yıldızlı forma, hep amatör ruhla giydiğim ve giymek için can attığım bir mertebe. Milli Takım ile Euro 2008'de yarı final oynamış bir futbolcı olarak içinde bulunduğum şartlarda Milli Takım'a seçilmemek beni incitiyor."

Mehmet Topal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder