28 Kasım 2010 Pazar

El Clasico Öncesi Kim Ne Dedi?


"Asla Real Madrid forması giymem. Bu benim için imkansız çünkü ben Barcelona'da yetiştim ve burada oynamanın anlamını biliyorum. Eğer ileride çocuklarım olursa ve onlar Madrid taraftarı olursa bu çok üzücü olur. Ben bu durumun yaşanmaması için onlara Barcelona sevgisi aşılarım."

Pedro


 "Geçmişteki bütün maçları hatırlamıyorum ancak bu kez iki takım da birbirine çok yakın gözüküyor. Hem Barcelona hem de Real Madrid çok iyi oynuyor ve iki takımda da çok az eksik var. Ev sahibi olmamız nedeniyle biraz avantajlı gibi görünüyoruz, ama bana göre şanslar 50-50. Real Madrid defansta çok iyi ve etkili kontra atak silahları var. Eğer onlara alan bırakırsak, onları kontrol altında tutamayız."

"Biz Jose Mourinho'ya karşı oynamayacağız, Real Madrid'e karşı oynayacağız. Real Madrid çok iyi bir hocaya ve oyunculara sahip. Aldıkları sonuçlar bütün takıma ait."


Puyol




"Bir Katalan olarak Barcelona'nın kazanmasını isterim. Geçtiğimiz yıllara göre Real Madrid'in bir üst seviyeye çıktığını söyleyebiliriz. İngiliz stiline yakın oynuyorlar ve orta sahada hata yapmıyorlar. Harika tarihe sahip iki takımın harika mücadelesini izleyeceğiz. Daha tehlikeli bir takımlar ama Barcelona'nın kalitesi de ortada."

"Bütün ailem Barcelona'yı destekliyor. Ben de o şehirde doğdum ve La Masia da yetiştim. Bu yüzden Barcelona'yı tutuyorum. Kimse buna şaşırmasın."


Fabregas






"Bu takıma çok güveniyorum. Barcelona'yı yenmek için herşeyi yapacaklar. Barça'dan ve oynadıkları futboldan hoşlanıyorum. Muhtemelen şu an dünyanın en iyisi olarak görülüyorlar, fakat bu ünvanı Real Madrid ile paylaşmak zorunda kalacaklar. Bu takım son zamanlarda Nou Camp'a giden en iyi Real Madrid. Birkaç yeni ismi kadromuza ekledik ve çok iyi uyum sağladılar."

Jorge Valdano



"Çok zor bir maç olacak ama fazla abartmaya gerek yok. Puan kaybetsek bile herşeyin sonu olmayacak. Daha yolumuz çok uzun. İki takım da farklı oyun stillerine sahip. Biz de La Liga şampiyonluğu için mücadele ediyoruz ama onlar gibi bir futbol oynamıyoruz. Biz rakip kaleye olabildiğince çabuk gitmeye çalışıyoruz. Bu taktiğimizin de işe yaradığını görüyoruz. İyi giden bir sistemin bozmanın anlamı yok."

C.Ronaldo



"Mourinho buraya geldiğinde, her zaman olduğumuz gibi ona karşı da çok nazik olacağız. Birçok arkadaşımla konuştum ve hepimiz takıma destek olacağız. Biz kendi işimize konsantre olmalıyız, bırakalım diğerleri istediklerini yapsın." 

Sandro Rosell

  
"Barcelona çok iyi bir takım, son senelerde birçok kupa kazandılar. Bu maç çok önemli, kazanmak için savaşmamız lazım. Eğer savunmada ve atakta sağlam durursak, onları kendi sahalarında yenmememiz için hiçbir sebep kalmaz."

Xabi Alonso

 

"Barcelona çok iyi bir takım ve Iniesta, Xavi gibi çok önemli oyunculara sahipler. Fakat benim bir oyuncuyu oynatmama hakkım olsa, bu Messi olurdu. Nou Camp'ta yapacağımız maç çok zor olacak. İki ekipte şu an çok formda. Bu maç 3 puanlık bir maç gibi görünsede, çok daha özel anlamları var ve inanıyorum ki bu sene biz kazanacağız" 

Sergio Ramos


"Bu maç La Liga'nın en önemli karşılaşması. Jose Mourinho'nun gelişiyle Real Madrid daha iyi bir takım oldu, fakat biz eğer kendi oyunumuzu sahaya yansıtırsak bizim için bu bir problem olmaz. Çok büyük bir pres uygulamalıyız ve bunu Casillas topu elinden çıkartır çıkartmaz başlatmalıyız. Bu şekilde onları yeneriz."

Sergio Busquets

 
"El Clasico'nun favorisi biziz. Evimizde, taraftarımızın önünde oynayacağız. Çok iyi bir form yakalamış durumdayız. Bunun yanında galibiyeti her şeyden çok istiyoruz."

Xavi  

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder