19 Kasım 2010 Cuma

Uğur Boral'dan Açıklamalar


''9 aydır futbol oynamadım. Maç eksiğim çok fazla. Bunu teknik direktörümüz ile de konuştuk. Hazırlık maçlarında veya resmi maçlarda sonradan oyuna dahil olmak gibi uygulama ile maç eksiğimi kapatmaya çalışacağız. Buna teknik direktörümüz karar verecek.'Açıkçası çok sakatlığımız oldu. Tabii ki buna sığınmıyoruz. Takımda bir sürü oyuncu var, çok iyi kadromuz var. Takımdaki tüm oyuncular bir diğerinin yerini doldurabilir. 'Sakatlıklar oldu, şimdi böyle konuşuyorlar' diye düşünülebilir ama psikolojik olarak sakatlıklardan etkileniyorsunuz. Ben sakatım, Emre, Alex, Dia, Niang, Stoch sakatlandı. Şu an aklıma gelmeyen birçok arkadaşım sakatlandı. Bu da takım olarak psikolojik etkiye yol açtı. Tam kadro olarak sahaya çıktığınız zaman, arkadaşlarınıza bakınca güven hissedersiniz. Birlikten kuvvet doğar, gruplar takım olduğu zaman başarı elde edebilir. Bireyler hiçbir zaman başarı elde edemez. Takım olmak demek, beraber hissetmek, beraber olmak demektir. Bütün takımı antrenmanda gördüğüm zaman içimde büyük bir keyif oluyor kendi adıma. Sakatlar veya arkadaşlar milli takıma gittiği zaman bir burukluk oluyor. Bu tamamen benim şahsi görüşüm. Oyunculara, takıma baktığım zaman çok iyi bir ekibiz. Ancak bu neden sahaya yansımıyor diye düşündüğümde bunlar aklıma geliyor.'' 

Uğur Boral

Uğur Boral denilince akla fazla birşey gelmez.Sadece 3 maçta Uğur'un sahada olduğunu anladık.Bunlardan ikisi herkesin bildiği gibi Sevilla maçları, diğeri ise CSKA Moskova  maçı.Özellikle Sevilla maçlarında kariyerinin zirvesine çıkmıştı.Bir ara Capel ile takası bile gündeme geldi.Ama sadece o kadar.Her zaman iyi bir sol kanat oyuncusu olsa da hiçbir zaman göze çarpmadı.Standart performanslar sergiledi.Yine de şunu belirtmek istiyorum ki Fenerbahçe'nin Uğur Boral'ı arayacağını söyleseler fazla ciddeye almazdım.Ama şuanki duruma baktığımızda özellikte sol bekte oynadığı her maçta hatalar yaparak gol yememize sebep olan, her top ayağına geldiğinde yüreğimin ağzıma geldiği Caner Erkin'in yerine en azından ne yapacağını bildiğimiz ve o pozisyonda Caner'den daha tecrübeli olan Uğur Boral oynasa belki de yapılan hatalardan yediğimiz gollerde azalma olabilirdi.Özellikle sol kanat için konuşuyorum.Umarım Uğur Boral bir sakatlığa daha kurban gitmez de Andre Santos'un formsuz olduğu, Caner'in her maç hata yaptığı sol kanattaki açığı bir nebze olsun kapatır.Yeniden çubuklu formayı giymeni dört gözle bekliyoruz Uğur Boral.

2 yorum:

  1. fenerbahçe kariyeri şampiyonlar liginde oynanan sevilla serisinden ibaret bir futbolcuyu kurtarıcı olarak görmek biraz garip. yani uğur boral gelecek sol kanattaki tüm dertler bitecek öyle mi?

    YanıtlaSil
  2. Kurtarıcı olarak görmüyorum.Elde olanlardan en iyisi diyorum.Yoksa Uğur'un tüm sorunları gidereceğini düşünmek gülünç olur.

    YanıtlaSil